Konferencje, eventy i wydarzenia kulturalne przyciągają do Krakowa klientów i inwestorów, także zagranicznych. Stolica Małopolski, tak jak i inne miasta, potrzebują jeszcze więcej takich spotkań. To one pozwalają budować siłę regionu - mówi Wiesław Likus, Holding Liwa.
Jak ocenia Pan pozycję Krakowa na inwestycyjnej mapie Polski?
Historyczny charakter Krakowa, istniejąca od kilkuset lat tkanka miejska i wysoka pozycja szkół wyższych ciągle przyciągają turystów i inwestorów. Wszyscy doskonale wiemy, że pieniądze są tam, gdzie są ludzie. Budowa ICE Kraków czy Areny przyczyniła się do promocji miasta, a wydarzenia o charakterze kulturalnym stały się magnesem przyciągającym bardziej wymagającą grupę konsumentów – także spoza Polski.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.