Liczba konferencji nie rośnie porównywalnie do miejsc gdzie takie spotkania można organizować. Duże miasta obronią się same, ale problem może pojawić w mniejszych aglomeracjach. Dyskusja na ten temat odbyła się podczas panelu „Hotele: Dobry event wszystkim się opłaca - rynek MICE w Polsce” w ramach Property Forum 2015.

- Uważam, że przemysł spotkań jest najtańszą promocją miasta regionu. Bo jest promocją, która potrafi przekonać bezpośrednią wizytą. Powinno nam zależeć na tym, aby jak najwięcej turystów przyjeżdżało do Polski czy do poszczególnych miast - uważa Wiesław Likus, Holding Liwa Sp. z o.o. Jego zdaniem klienci biznesowi są 30 proc. droższymi klientami niż turyści indywidualni.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (60%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL