Do hoteli jeździ się nie tylko dla zakwaterowania i wypoczynku, ale od niedawna też dla zdrowia. Kolejne obiekty, w których ofercie jest już SPA i wellness, zaczynają świadczyć usługi typowo medyczne. Bardzo dobrze radzą sobie placówki, które od początku postawiły na oba segmenty.

Zdaniem ekspertów, po komercyjnych klientów, do których adresują ofertę hotelowe kompleksy medyczno-wypoczynkowe, zaczynają też sięgać uzdrowiska i sanatoria, które się unowocześniają.

"Unowocześnione uzdrowiska będą chciały przyciągnąć komercyjnych klientów. Pytanie, czy Polacy będą skłonni zapłacić za usługi, które dzisiaj fundują im Narodowy Fundusz Zdrowia, ZUS czy KRUS" - mówi Janusz Mitulski, partner w branżowej firmie doradczej Horwath HTL.

Ekspert zwraca uwagę, że już niedługo na rynku będzie multum nowych, ulepszonych uzdrowisk. Prawdopodobnie nastawią się na gości z zagranicy. "Miejmy nadzieję, że niemieckie kasy chorych, które płacą obywatelom za leczenie nad Wisłą, się nie rozmyślą" - zaznacza Janusz Mitulski.

Polecamy inne materiały Propertynews.pl na ten temat:

Nowe prawo medyczne otworzy perspektywy przed polskimi hotelami oraz Trudne zadanie przed hotelami. Goście chcą się w nich leczyć

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl