Uczestnicy debaty zastanawiali się, czy Polska jest cenioną destynacją biznesową i miejscem organizacji eventów, czy nasza infrastruktura oraz inne uwarunkowania pozwalają nam z sukcesem rywalizować na tym niełatwym rynku.

– Patrząc na to jak wygląda polski rynek eventowy, myślę, że nie mamy się czego wstydzić – zauważyła Marta Dunin-Michałowska, prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej – W ciągu ostatnich dziesięciu lat mamy do czynienia z gigantyczną zmianą. Jakość tego, co nasz rynek oferuje, jest teraz bardzo wysoka. Z drugiej jednak strony wielu polskich graczy na tym rynku żywi obawy związane z utrudnionymi możliwościami współpracy z firmami spoza Polski, tutaj jak się wydaje, główną barierą jest fakt, że ciągle jeszcze trudno nam się „przebić”, chociaż często jesteśmy tańsi.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (63%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL