Polskie hotele mają wiele do zaoferowania międzynarodowym markom, ale na te naprawdę luksusowe brandy musimy poczekać. - Rynek nie jest jeszcze wystarczająco głęboki - uważa Paweł Nowakowski, założyciel PNConsulting, prelegent Property Forum 2023.
- Na polskim rynku hotelowym jest wciąż dużo miejsca dla nowych międzynarodowych operatorów.
- Polski rynek hotelowy nie jest wystarczająco głęboki dla niektórych operatorów marek pięciogwiazdkowych hoteli, np. sieci Kempinski Hotels, czy Four Seasons Hotels.
- O kondycji sektora hotelowego w Polsce będziemy rozmawiać podczas Property Forum. Zobacz program!
- 13. edycja Property Forum odbędzie się w dniach 18-19 września w Hotelu Sheraton Grand Warsaw.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze