PARTNERZY PORTALU


Prezesi sieci hotelarskich: Czekamy na Euro 2012

Prezesi sieci hotelarskich: Czekamy na Euro 2012
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 09 maj 2011 10:03

Branża hotelarska z zapartym tchem czeka na Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Właściciele hotelowych spółek podkreślają jednak, że najważniejszy nie jest sam czas rozgrywek i kilka tygodni, kiedy hotele zapełnią się gośćmi. O wiele istotniejsze są perspektywy, jakie otworzą się dla polskiej branży hotelarskiej i turystycznej.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 09 maj 2011 10:03

- Mistrzostwa w piłce nożnej to duża szansa dla Polski, zwłaszcza w długiej perspektywie - podkreśla Laurent Pitcheral, prezes Orbisu. - Liczymy zarówno na rozwój infrastruktury komunikacyjnej, jak i długofalowy efekt promocyjny dla Polski - dodaje.

Na wypromowanie Polski na arenie międzynarodowej - zarówno jeśli chodzi o turystykę, jak i podróże biznesowe - liczy również Thomas Shoen, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts. - Trzeba jednak zrozumieć, że dla hotelarstwa nie jest najważniejszy sam czas rozgrywek i te kilka tygodni, kiedy hotele zapełnią się gośćmi, ale to, co stanie się potem - podsumowuje.

Euro 2012 to także świetna okazja do promocji konkretnych hoteli. Adam Milanowski, prezes Interferie SA, ma nadzieję na wypromowanie sieci wśród gości i kibiców oraz pokazanie możliwości obiektów. - Przed samymi mistrzostwami zamierzamy przeprowadzić akcję promocyjną i liczymy, że część kibiców wybierze nasze hotele - zapowiada Milanowski.

We wszystkich miastach w Polsce, które zostały wybrane na rozgrywki meczów, swoje hotele prowadzi korporacja Starwood. - Współpracujemy z UEFA i liczymy na to, że będziemy gościć drużyny, sponsorów i prasę. Starwood współpracował już z organizatorami mistrzostw w innych krajach, zatem mamy możliwość czerpania od naszych siostrzanych hoteli doświadczeń organizacyjnych - podkreśla.

Euro 2012 to znaczne przedsięwzięcie logistyczne dla hoteli sieci Orbis, które gościć będą reprezentantów różnych krajów, działaczy oraz kibiców. - Nie przeceniałbym jednak jednorazowego wpływu na wyniki Orbisu. Sieć naszych hoteli jest zdywersyfikowana, obejmuje obiekty w standardzie od jednej do pięciu gwiazdek, w dwudziestu pięciu miastach w Polsce. Doświadczenia Niemiec z 2006 oraz Austrii i Szwajcarii z 2008 roku pokazują, że dodatkowy popyt związany z taką imprezą sportową rozkłada się nierównomiernie, koncentrując się na miastach z największą liczbą meczów. Zarazem bierzemy pod uwagę fakt, że frekwencje notowane w czerwcu w hotelach Grupy są zwyczajowo wysokie. Wynika stąd nasze umiarkowanie optymistyczne nastawienie do Mistrzostw - podsumowuje Laurent Pitcheral.

Jak progoznuje spółka PL.2012, w czerwcu i lipcu 2012 roku nasz kraj odwiedzi ponad milion gości - piłkarzy, kibiców oraz oficjeli towarzyszących działaczom, drużynom i sponsorom. Większość z nich zatrzyma się w Polsce na dłużej niż jeden dzień.

Dokonana przez spółkę PL.2012 wraz z miastami - gospodarzami oraz ekspertami hotelowymi analiza liczby miejsc noclegowych wskazuje, że same miasta, w których odbędą się mecze, nie będą w stanie przyjąć wszystkich gości. Niezbędne będzie korzystanie przez kibiców z obiektów noclegowych położonych w miastach satelickich i oddalonych od stadionów o ok. 2 godziny jazdy (np. Bydgoszcz, Jelenia Góra, Katowice, Łódź, Kraków).

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.248.180
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!