Polski rynek hotelarski jest w szczególnym momencie swojego rozwoju. Liczba nawet 300 hoteli wystawionych na sprzedaż to wystraczający dowód na to, że w naszym kraju nie ma już miejsca na nieprzemyślane inwestycje. Z drugiej strony perspektywy rozwoju turystyki, nienasycenie rynku czy aktywność funduszy sprawiają, że nastał idealny czas na realizację obiektów noclegowych. Pytanie tylko, ile ze 100 obecnie planowanych i budowanych hoteli to rzeczywiście wysokiej jakości produkty inwestycyjne?
Skutki międzynarodowego kryzysu gospodarczego dotarły na hotelarski rynek inwestycyjny w Polsce z opóźnieniem.
Na przekór spowolnieniu, lata 2007 - 2010 były okresem intensywnego wzrostu liczby nowych obiektów, co było skutkiem decyzji inwestycyjnych sprzed 2008 roku, kiedy dostęp do finansowania bankowego był łatwiejszy, a przedsiębiorcy odważnie poszukiwali hotelarskich nisz.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze