Qubus Hotel ma nową strategię

Sieć Qubus Hotel zrezygnowała z prowadzenia hotelu w Wałbrzychu. To między innymi efekt nowej strategii spółki na lata 2015-2020, której podstawowym założeniem jest koncentracja działań na obiektach o wysokim progu rentowności oraz intensywnym rozwoju nowej marki - Alto.
Jednocześnie jedną z pierwszych decyzji, która została podjęta zgodnie z nową strategią, jest wycofanie się sieci z rynku wałbrzyskiego z końcem marca 2015 roku. - 20 lat obecności na polskim rynku hotelowym to dla nas cenne doświadczenia, których wynikiem jest doskonała znajomość rynku oraz wysoka efektywność operacyjna. Skuteczne funkcjonowanie i rynkowy sukces naszych hoteli wymaga od nas nie tylko określonego systemu zarządzania lecz również pełnego uczestnictwa w zmianach zachodzących na rynkach lokalnych - mówi Artur Hajduk, prezes zarządu sieci Qubus Hotel.
- Decyzja o zakończeniu naszej działalności w Wałbrzychu to wynik szczegółowej analizy mikroekonomicznej oraz weryfikacji wskaźników ekonomicznych hotelu w Wałbrzychu. To niełatwa decyzja ze względu na pracowników oraz duże grono naszych lojalnych gości, którzy cenili sobie jakość naszych standardów. Nadal jednak jakość jest wyznacznikiem naszych działań w pozostałych obiektach sieci Qubus Hotel - dodaje Artur Hajduk.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.