Oczywiście hotele w Polsce przygotowane są na podjęcie wszystkich gości, ale chcąc sprawić, aby poczuli się komfortowo ważne jest, aby zawsze udoskonalać elementy, które mogą być dla odwiedzającego ważne, nie tylko na jego prośbę podczas rezerwacji. Są to małe rzeczy, które rzutują nie tyle na ocenę samego pobytu, ale wrażenia, które mogą zadecydować o ponownym zatrzymaniu się w danym miejscu lub jego rekomendacji. Zauważyć można, że goście z Japonii preferują wanny niż prysznice, Amerykanie szukają jak największego łóżka, a Włosi liczą na cornetto i cappuccino. Załoga hotelu Novotel Kraków Centrum poszła dalej i wspólnymi siłami zadbała o to, aby doświadczenie podczas wyjazdu na długo zapadło w pamięć gości, szczególnie, że przez następne miesiące w hotelu spać będzie wiele grup zorganizowanych z Dubaju.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (71%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL