PARTNERZY PORTALU

Rynek hotelowy w Polsce jest na tyle dojrzały, że może przyjąć brandy niszowe

Fot. Shutterstock, Kanyapak Lim
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 wrz 2019 09:55

Kolorowe i krzykliwe czy biznesowe i nudne. Rynek hotelowy w Polsce jest na tyle dojrzały, że może przyjąć brandy niszowe. Do Polski wchodzą też nowe sieci hotelowe, oferujące bezpośrednie umowy najmu. Ta tendencja sprawi, że sektorem zainteresują się również inwestorzy biurowi czy logistyczni, szukając długoterminowego przepływu finansowego. Jednocześnie sektor urośnie kosztem segmentu handlowego. Do takich m.in. wniosków doszli paneliści sesji „Hotele. Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?”

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 wrz 2019 09:55

Hotele były optymalizowane bardzo długo przez finansistów i zaczynały przypominać tabelkę w excelu.

– Ona została i obowiązuje na piętrach obiektu  jako wzór wystandaryzowanych pokoi, ale części wspólne muszą być ciekawe, ponieważ goście spędzają tam najwięcej czasu. Oczywiście liczy się dobre łóżko i śniadanie, ale dzisiaj najważniejsze jest dobre wi-fi – powiedział Jacek Tokarski, partner COO Hotel Professionals podczas sesji „Hotele. Desant debiutantek. Zagraniczne marki hoteli penetrują polski rynek. Jak zmienią branżę?” 

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (94%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!