• Rynek hotelowy w Polsce będzie się rozwijał, ale bardzo powoli. Stanie się bardziej konserwatywny i wybiórczy. To oznacza mniej nietrafionych projektów. 
  • Polscy operatorzy i właściciele hoteli wiedzą, jak zarządzać biznesem w kryzysie. Sektor wybronił się przed pandemią, ale ciągle walczy o odbudowanie obłożenia. 
  • Do polskich hoteli ponownie przyjeżdżają Czesi, Słowacy i Niemcy, ale turystycznie nie wrócili Amerykanie. Wojna jest dużym hamulcem. 
  • Niestety Polska jest postrzegana jako kraj frontowy, co jest jakimś rodzajem psychozy. To szkodzi nie tylko turystyce, ale także wstrzymuje inwestycje.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL