Sheraton wyda 20 mln dolarów na globalną kampanię reklamową
Sheraton Hotels & Resorts przeznaczy 20 mln dolarów na kampanię reklamową, która zaprezentuje efekty przeprowadzonego rebrandingu w hotelach tej sieci - poinformowała korporacja.
Firma poświęciła kilka ostatnich lat na renowację hoteli marki Sheraton na całym świecie. Na efekty nie trzeba było długo czekać - jak informuje sieć, zmiany te wpłynęły na zwiększenie wskaźnika RevPark i lepsze postrzeganie brandu przez gości.
Kampania pod hasłem "Meet You There" wykorzystuje zabawne slogany i obrazy, aby pokazać kluczowe efekty przeprowadzonych prac. Np. slogan "Meet You There" ma działać jako zaproszenie do doświadczenia miłych chwil w obiektach. Z kolei hasło "Wi-Fi, Mai-Tai, Say Hi" pokazuje gościom, w jaki sposób połączyć biznes i rozrywkę, a "Body for Business" odzwierciedla znaczenie zdrowia i kondycji w czasie podróży.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.