Sheraton wydał na kampanię marketingową 100 mln dolarów


Gesty znaczą więcej to tytuł nowej kampanii marketingowej sieci Sheraton Hotels & Resorts. Po raz pierwszy od dziesięciu lat kampania sieci obejmie również telewizję.
Jej koszt szacowany jest na 100 mln dolarów.
Kampania Gesty znaczą więcej ma prezentować nową wizję marki Sheraton w telewizji, prasie i internecie do 2017 r. Jej celem jest zakomunikowanie inwestycji w hotele Sheraton na całym świecie, wprowadzenie nowych programów oraz zmianę wizerunku flagowej marki sieci Starwood Hotels
& Resorts Worldwide, Inc.
- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton - powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts. - Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo -dodał.
Pierwsza odsłona kampanii Gesty znaczą więcej zadebiutowała w dzienniku Wall Street Journal. Kolejnych sześć części kampanii będzie można zobaczyć w The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald i Shanghai Morning Post oraz na łamach innych światowych magazynów ekonomicznych i branżowych. Kampania wykorzystuje zarówno wizerunek gości, jak i pracowników, podkreśla usługi takie jak: gwarancja wygodnego snu, nowa oferta kulinarna – Paired, uatrakcyjniona oferta organizacji spotkań, Sheraton Club oraz nowa submarka Sheraton Grand. Zdjęcia do reklam zostały zrealizowane w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers przez uznanego fotografa Marka Seligera.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.