PARTNERZY PORTALU

Sheraton wydał na kampanię marketingową 100 mln dolarów

Sheraton wydał na kampanię marketingową 100 mln dolarów
Sheraton Warsaw
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 14 wrz 2015 13:15

Gesty znaczą więcej to tytuł nowej kampanii marketingowej sieci Sheraton Hotels & Resorts. Po raz pierwszy od dziesięciu lat kampania sieci obejmie również telewizję.
Jej koszt szacowany jest na 100 mln dolarów.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 14 wrz 2015 13:15

Kampania Gesty znaczą więcej ma prezentować nową wizję marki Sheraton w telewizji, prasie i internecie do 2017 r. Jej celem jest zakomunikowanie inwestycji w hotele Sheraton na całym świecie, wprowadzenie nowych programów oraz zmianę wizerunku flagowej marki sieci Starwood Hotels
& Resorts Worldwide, Inc.

- Jesteśmy na początku pięcioletniej drogi, podczas której będziemy tworzyć rzeczywistość oraz zmieniać wizerunek marki Sheraton. Proces ten już się rozpoczął, wdrożyliśmy pierwsze udoskonalenia, które są widoczne zaraz po przekroczeniu progu hotelu Sheraton - powiedział Adam Aron, p.o. prezesa Starwood Hotels & Resorts. - Dzięki nowej kampanii reklamowej zamierzamy zwrócić uwagę na naszą markę, podkreślić jej dziedzictwo i przede wszystkim dać konsumentom powód, aby przyjrzeli się ofercie Sheratona na nowo -dodał.

Pierwsza odsłona kampanii Gesty znaczą więcej zadebiutowała w dzienniku Wall Street Journal. Kolejnych sześć części kampanii będzie można zobaczyć w The New York Times, Fortune, Forbes, Forbes Life, Sydney Morning Herald i Shanghai Morning Post oraz na łamach innych światowych magazynów ekonomicznych i branżowych. Kampania wykorzystuje zarówno wizerunek gości, jak i pracowników, podkreśla usługi takie jak: gwarancja wygodnego snu, nowa oferta kulinarna – Paired, uatrakcyjniona oferta organizacji spotkań, Sheraton Club oraz nowa submarka Sheraton Grand. Zdjęcia do reklam zostały zrealizowane w hotelu Sheraton Chicago Hotel & Towers przez uznanego fotografa Marka Seligera.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Turystyka i hotelarstwo

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.247.88
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNER SERWISU

  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!