Starwood Hotels & Resorts planuje międzynarodową ekspansję

Do 2020 roku Starwood Hotels & Resorts planuje otworzyć w samej Europie 60 nowych hoteli. Natomiast Sheraton, marka należąca do sieci, chce otworzyć 35. hoteli w ciągu najbliższych 12. miesięcy. Nowe obiekty powstają na tak różnorodnych rynkach jak Rosja, Azerbejdżan czy Szwajcaria.
Badania pokazują, aż 51 proc. osób przy wyborze hotelu kieruje się rekomendacjami i informacjami pochodzącymi z mediów społecznościowych. Starwood wprowadził więc własny system, umożliwiający gościom ocenę pobytu i publikowanie opinii o hotelach. Taka stała komunikacja z gośćmi jest niezwykle cennym źródłem aktualnych informacji, pozwala na poznanie indywidualnych oczekiwań, dostosowanie się do szybko zmieniających się potrzeb odwiedzających i na tej podstawie, zapewnienia spersonalizowanych usług jakich oczekują. Ogromny wpływ urządzeń mobilnych na ewolucję naszych zachowań widać na podstawie analizy zmian sposobu, w jaki goście szukają informacji o hotelach.
Dwa lata temu za ich pośrednictwem na strony Starwood wchodziło zaledwie 16 proc. osób, dzisiaj wejścia z urządzeń mobilnych stanowią już 42 proc., a w tym roku spodziewać się można, że liczba osób używających w komunikacji smartfonów i tabletów niż komputerów osobistych. Nacisk na wspieranie innowacji przynosi efekty w postaci pionierskich rozwiązań. Starwood, jako pierwsza sieć ogłosiła na początku 2014 roku pilotażowe wprowadzenie możliwości meldowania się w hotelu za pomocą aplikacji mobilnej, bez potrzeby kontaktu z tradycyjną recepcją. Najnowszą innowacyjną inicjatywą firmy jest wprowadzenie aplikacji pozwalającej wyszukiwać i rezerwować noclegi z użyciem Google Glass.
Badania przeprowadzone przez Gemius w Polsce pokazują, że aż 58 proc. osób dokonuje zakupu kierując się marką. Dokonując wyboru szukają oni hoteli, które zagwarantują im również doświadczenia zgodne z oczekiwaniami i preferencjami. Doświadczenie związane z pobytem jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na wybór hotelu. Za najistotniejsze kryterium uznało je 51proc.respondentów. Dopiero na drugim miejscu (48proc.) znalazła się lokalizacja obiektu, a na trzecim (42proc.) cena. Owo postrzeganie doświadczenia związanego z pobytem jest szczególnie istotne w segmencie hoteli luksusowych (59proc.) i upscale (54proc.). Dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez Market Metrix
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.