PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Studenci zaprojektowali uniformy hotelowe dla Mercure

Studenci zaprojektowali uniformy hotelowe dla Mercure
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 15:27

W ramach konkursu zorganizowanego przez Mercure, w partnerstwie merytorycznym z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru, studenci przedstawili swoje pomysły na lokalnie inspirowane uniformy hotelowe nawiązujące do filozofii marki. Jury nagrodziło projekt Justyny Wysockiej, która swoim strojem opowiedziała przepiękną historię łączącą hotel Mercure Warszawa Grand z polską modą lat 50. i 60.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 15:27

Hotele Mercure poprzez modę i wydarzenia realizowane w ramach projektu Mercure Fashion odpowiadają o swoich inspiracjach i lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których się znajdują. Lokalność ma wiele wymiarów i inspiracji, dlatego marka, wspierając młode talenty, zaprosiła studentów do konkursu na hotelowy uniform.

Zadaniem dla młodych projektantów było najpierw stworzenie pomysłów na lokalnie inspirowany uniform dla dowolnych zespołów hotelowych, nawiązujący formą lub wzorem do dowolnego miejsca, w którym znajdują się hotele Mercure. W pierwszym etapie uczestnicy przedstawiali rysunki, a następnie, już w finale – odszyte stroje zaprezentowali przed Jury. Konkurs został zainaugurowany inspiracyjnym wykładem przygotowanym przez projektantkę Martę Banaszek i Marcina Szymańskiego reprezentującego brand.

Historia hotelu zaszyta w uniformie

W finale znalazło się czterech autorów najciekawszych prac: Ilya Ninichuk, nawiązujący do oryginalnych, bieszczadzkich wzorów, Natalia Cheng, która wykorzystała węgierski, regionalny motyw kwiatowy, Alicja Czajkowska, zainspirowana mocno zdefiniowaną współczesną architekturą oraz Justyna Wysocka, która urzekła Jury swoim pomysłem i jego historią, zdobywając pierwsze miejsce w konkursie. W nagrodę Fashion Magazine, który czynnie wspiera polską modę zaprosił ją do udzielenia wywiadu w najnowszym numerze.

Zwycięski projekt nawiązuje do lat 50. i 60., stylistyki powstania „Mody Polskiej” oraz Jadwigi Grabowskiej – jej założycielki. Przedstawiając swoją pracę, Justyna Wysocka podkreśliła -W tym czasie odbudowywała się Warszawa, powstawały kultowe dziś obiekty architektoniczne. Pomimo zróżnicowanych opinii o tym okresie - to on nas ukształtował. Wtedy też mieliśmy do czynienia z naprawdę dobrym polskim wzornictwem, formą oraz dbałością o jakość. Mówiąc o swoich inspiracjach, projektantka opowiedziała piękną historię, w której losy powstałego w latach 50. hotelu Mercure Warszawa Grand oraz – gdzie odbył się finał konkursu – finezyjnie przeplatają się z historią polskiej mody.

Jury doceniło również uniwersalność stroju – Joanna Świerkosz, VP Marketing & Guest Experience Eastern Europe Accor, wręczając nagrodę za pierwsze miejsce podkreśliła, że projekt jest bardzo uniwersalny -Wyobrażam sobie w nim zarówno zespół recepcji, jak i guest experience menagera, a przede wszystkim każda kobieta, niezależnie od sylwetki, znajdzie w tym stroju coś dla siebie.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.226.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.