PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Szefowa innowacji w BMW inwestuje w coliving

Szefowa innowacji w BMW inwestuje w coliving
Coliving jest młodszym rodzeństwem zakwaterowania studenckiego i mieszkania wielorodzinnego.fot. fotolia
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 paź 2020 11:14

Najmłodsze dziecko sektora najmu, tj. coliving, nie wystraszył się pandemii i wciąż przyciąga nowych inwestorów, którzy upatrują w nim szansę na rekordowe zyski. Do grona zwolenników tego rozwiązania dołączyła właśnie Esther Bahne, odpowiedzialna za sukcesy marek Audi i BMW.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 22 paź 2020 11:14

Diamenty towarzyszyły ludziom od zawsze, jednak dopiero od czasu wypraw krzyżowych tak naprawdę zyskały na popularności. Jak wskazuje IDEX Diamond Index, czyli wskaźnik odzwierciedlający kondycję rynku diamentów, liczony przez uniwersytet w Tel Awiwie, od dobrych kilku lat cena tych kamieni wykazuje trend spadkowy. Jeśli tak dalej pójdzie, to już za jakiś czas nikt nie będzie postrzegał ich jako bezpieczną formę lokowania kapitału. Dlatego inwestorzy już zaczynają szukać alternatywnych źródeł pomnażania swojego majątku i wiele wskazuje na to, że trafili na diamentowy szlak.

Diamentowy szlak

Chociaż częściowe dzielenie przestrzeni życiowej z nieznajomymi może nie brzmieć zbyt atrakcyjnie podczas pandemii, to Esther Bahne, która doskonale wie, czym jest strategia i innowacja, upatruje swojej szansy w colivingu.

Czemu jest to ważna informacja i kim właściwie jest Pani Bahne? Esther jest matką sukcesu zrewitalizowanej marki Mini, która została reaktywowana przez bawarskiego producenta samochodów i motocykli, firmę BMW. Ta kobieta sukcesu przez lata sprawowała najwyższe stanowiska w strukturach marek motoryzacyjnych, głównie piastując funkcję dyrektora ds. strategii i innowacji.

Pracująca w m.in. w Mini Esther Bahne stwierdziła, że jej docelowy rynek, który stanowią młodzi mieszkańcy miast, nie jest obecnie szczególnie zainteresowany samochodami. To kiepskie wieści dla globalnego konglomeratu samochodowego, zwłaszcza takiego, którego korzenie sięgają wynalezienia tego środka transportu. Bahne otworzyło to oczy i skierowało na zupełnie nowy rynek.

– Posiadanie własnego samochodu stawało się coraz mniej istotne dla tej grupy ludzi – mówi Esther Bahne, a następnie dodaje: – Dlatego przyjrzeliśmy się temu, co jest najważniejsze dla tej grupy osób, a numerem jeden w kategorii potrzeb wszystkich było i nadal pozostaje mieszkanie.

Nie zwlekając długo, postanowiła odmienić markę Mini, dokonując całkowitego odświeżenia wizerunku producenta samochodów. W jaki sposób? Np. otwierając kawiarnię i przestrzeń coworkingową na Brooklynie, uruchamiając akcelerator miejski Urban-X i ostatecznie decydując się na zaaranżowanie działalności, polegającej na krótkoterminowym wynajmie przestrzeni mieszkalnej pod marką Mini w Szanghaju.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!