PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Turyści w mediach społecznościowych. Najnowsze trendy pod lupą

Turyści w mediach społecznościowych. Najnowsze trendy pod lupą
Fot. Fotolia
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2018 17:08

Jak różnorodni są podróżni, jak zróżnicowane są ich zainteresowania i sposób, w jaki chcą spędzać swój wolny czas - pokazuje analiza „TravelBrag” przeprowadzona przez Hotels.com. Do analizy najczęściej oznaczanych miejsc w mediach społecznościowych wykorzystano sztuczną inteligencję.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2018 17:08

Zakupy do upadłego

Większość podróżnych nie wyobraża sobie wakacji bez zakupów. Odwiedzający Paryż częściej chwalą się odwiedzeniem ulicy Rue Vieille du Temple, słynnej ze swoich butików, niż Luwru! Inne najlepsze miejsca na zakupy to Bal Harbour w Miami, centrum handlowe Harbour City w Hongkongu, butiki vintage w Melbourne oraz sklepy marki Cecilie Copenhagen, które znalazły się w pierwszej dziesiątce oznaczeń ze stolicy Danii.

Pogoda dla bogaczy

Pogoda to gorący temat dyskusji, a urlopowicze uwielbiają chwalić się wypoczynkiem w promieniach słońca, które znalazło się na szóstej pozycji na ogólnoświatowej liście oznaczeń. W niektórych miastach w ciągu jednego dnia można doświadczyć wszystkich pór roku. Na przykład podróżni odwiedzający Vancouver pisali o słońcu i deszczu na tyle często, że oba te tematy trafiły do pierwszej dziesiątki. Odwiedzający Sztokholm uwielbiają śnieg, który uzyskał ponad 10 000 wzmianek, a zaskoczenie związane ze skąpanym w słońcu Londynem przyniosło prawie 10 000 wzmianek  o „słońcu na Wyspach”.

Pięciogwiazdkowy luksus

Podróżni, którzy meldują się w luksusowym hotelu, czują potrzebę podzielenia się tym ze światem. Wspaniały pięciogwiazdkowy hotel Ritz Carlton w San Francisco znalazł się na pierwszym miejscu oznaczeń związanych z tym miastem, równie często oznaczany był hotel Four Seasons w Singapurze, a hotel Park Hyatt został numerem jeden w Seulu — najprawdopodobniej za sprawą wzbudzającego podziw basenu zlokalizowanego na dachu budynku.

Sportowe popisy

Wszyscy podróżni uwielbiają Olimpiadę i często fotografują znane obiekty sportowe w miastach, które ją organizowały, np. w Sydney, Tokio, Rio, Barcelonie, Vancouver i Pekinie. W Australii drużyna koszykarzy Sydney Kings była bardziej popularna niż most portowy, a boisko do krykieta w Melbourne zajęło pierwsze miejsce na liście oznaczeń dotyczących tego miasta. W stolicy piłki nożnej, czyli Barcelonie, obyło się bez niespodzianek. Lionel Messi trafił do katalońskiej pierwszej dziesiątki.

- Przechwałki w mediach społecznościowych to norma — jeśli nikt nie polubi postów, czujesz się tak, jakbyś nigdy nie wyjechał na wakacje. Posty związane z podróżami dominują w mediach społecznościowych - mówi Isabelle Pinson, wiceprezes zarządu marki Hotels.com, EMEA. - Dlatego obecnie prawie każdy planujący kolejną podróż sprawdza, czym chwalą się inni i dokąd wyjeżdżają.

 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!