PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Vouchery wypoczynkowe coraz bardziej popularne

Vouchery wypoczynkowe coraz bardziej popularne
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2019 08:29

Grupa Sun & Snow, która zarządza blisko 2 tys. apartamentów wypoczynkowych w ponad 30 polskich miastach i kurortach, zwiększyła dziesięciokrotnie sprzedaż voucherów w porównaniu z 2018 r. Grupa spodziewa się, że vouchery wypoczynkowe będą nadal zyskiwały na popularności – zwłaszcza wśród klientów instytucjonalnych, którzy cały czas poszukują narzędzi HR.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 gru 2019 08:29

Rynek voucherów i kart podarunkowych jest stosunkowo młody, ale jego wartość na świecie ma w 2025 r. sięgnąć 506 mld USD. Z kolei jak podaje firma Technavio skumulowany wskaźnik wzrostu (Compound Annual Growth Rate, CAGR) ma wynieść nawet 13 proc. rocznie (12,76 proc. w 2019 r.). Motorem napędzającym światowy rynek voucherów i kart podarunkowych (gift cards), podobnie zresztą jak w Polsce, jest sektor korporacyjny.

- Rosnąca popularność kart podarunkowych w sektorze korporacyjnym jest jednym z głównych czynników napędzających ten globalny rynek. Można szacować, że około 25 proc. do 35 proc. wartości rynku jest generowana przez sprzedaż B2B – czytamy w raporcie firmy Wiseguy Research. Rozwiązania oparte na voucherach i kartach podarunkowych również w Polsce zyskują coraz większą popularność.

- Gdy uruchamialiśmy sprzedaż voucherów, zainteresowani ich zakupem byli gównie klienci indywidualni, poszukujący ciekawego prezentu dla najbliższych. Dziś, gdy sprzedaż tego rozwiązania wzrosła aż dziesięciokrotnie w porównaniu z ubiegłym rokiem, obserwujemy coraz więcej zapytań z działów HR i od klientów korporacyjnych, dla których jest to ciekawe narzędzie budujące lojalność pracowników czy świadczenie pozapłacowe, dzięki któremu pracodawca dofinansowuje urlop pracownika. Dostajemy też sporo zapytań od firm poszukujących rozwiązań jednorazowych, które będą na przykład nagrodą dla najlepszego handlowca w danym kwartale – mówi Mariola Skorupa, Product Manager w Grupie Sun & Snow.

Grupa Sun & Snow dzięki olbrzymiej bazie apartamentów objętych jednym systemem rezerwacyjnym właściwie jako jedyny podmiot w Polsce może zaoferować vouchery wypoczynkowe, gdzie osoba będąca ich beneficjentem zyskuje dostęp do ponad 30 atrakcyjnych lokalizacji w kurortach i miastach w całym kraju.

- Voucher to bardzo wygodny i elastyczny produkt. Na jego wykorzystanie klient ma aż 12 miesięcy. W dodatku można dowolnie nim dysponować. W naszym przypadku, co nie jest standardem na rynku, można nawet podzielić opłaconą kwotę na dwa lub więcej osobnych pobytów w apartamentach Sun & Snow” – dodaje Mariola Skorupa.

Koniec roku to tradycyjny czas, w którym rośnie liczba zapytań od klientów korporacyjnych. Jak wynika z badań rynkowych aż 90 proc. firm w Polsce przekazuje swoim pracownikom prezenty przed świętami Bożego Narodzenia. Co ciekawe, z powodu coraz ostrzejszej konkurencji między firmami na rynku pracy, rośnie również odsetek firm wręczających prezenty z okazji Wielkanocy, zbliżając się do 50 proc.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.161
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!