PARTNERZY PORTALU


W 2010 roku Geovita poprawiła sprzedaż o 26 procent

W 2010 roku Geovita poprawiła sprzedaż o 26 procent
  • Autor: Geovita
  • Dodano: 30 mar 2011 12:27

W 2010 roku Geovita sp. z o.o. - właściciel hoteli i ośrodków wypoczynkowych - wypracowała przychody na poziomie 36,6 mln zł. Sprzedaż w ujęciu rok do roku wzrosła o 26 proc. - informuje zarząd sieci.

  • Autor: Geovita
  • Dodano: 30 mar 2011 12:27

Jak informuje spółka, na wzrost sprzedaży miała wpływ umowa o zarządzanie zespołem hoteli Orient w Krakowie, należącym do PNiG Sp. z o.o. w Krakowie. Wynik na sprzedaży z tej umowy wyniósł 376 tys. zł.

Sprzedaż noclegów była w ub.r. zbliżona do ilości osiągniętej w 2009 roku. Nieznacznie zmieniła się jednak średnia cena netto noclegu. Spadek ten wyniósł 1,66 proc.

Wskaźnik obłożenia za 12 miesięcy był zbliżony do osiągniętego w 2009 roku, przy średniej liczbie dostępnych miejsc wyższej o ok. 90. - Wynika to z ponownego uruchomienia po rozbudowie Centrum Zdrowia Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie, które to miejsca hotelowe w statystyce za 2009 rok nie były wykazywane jako dostępne - czytamy w komunikacie.

- Trwająca niepewność na rynku usług świadczonych przez spółkę (w tym szkoleń, konferencji i pobytów indywidualnych), żałoba po katastrofie w Smoleńsku oraz powódź w maju i czerwcu znacząco wpłynęła na osiągnięty poziom sprzedaży usług realizowanych (w tym rezygnacja z już zakontraktowanych usług). Zmniejszenie sprzedaży spowodowane tymi czynnikami oceniane jest na 7-10 proc. - podsumowują władze Geovity.

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!