Kraków ma ogromny potencjał dla rozwoju nowych hotelowych marek. Choć obecnie można zaobserwować wyraźne braki wśród hoteli sieciowych, głównie trzy- i czterogwiazdkowych, obiektów będzie przybywać. Orbis już szuka lokalizacji na hotel pięciogwiazdkowy, a Louvre Hotels Group chce m.in. wprowadzić do miasta chińską markę Metropolo. O szansach, możliwościach i wyzwaniach dla rynku dyskutowano podczas sesji „Hotele. Kraków to magnes dla inwestorów i sieci hotelarskich”, która odbyła się podczas Regionalnego Property Forum Kraków.
Otwarcie Centrum Kongresowego czy Tauron Kraków Areny, a także dynamiczny rozwój sektora usług biznesowych skutkują silnym rozwojem turystyki biznesowej. Czy blisko 150 skategoryzowanych hoteli w mieście wystarczy?
Zdaniem Jacka Tokarskiego, Partnera Hotel Professionals brakuje hoteli sieciowych. – Marek niezależnych w dominującym segmencie trzygwiazdkowym jest blisko 75 proc., zatem sama możliwość włączenia się do sieci jest dużym atutem. Szczególnie jest to ważne dla inwestorów, którzy hotelarstwa chcą się uczyć, bądź zamierzają jedynie zainwestować w hotel – tłumaczy Jacek Tokarski.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze