Walka o gościa, walka o pieniądze

Duże wydarzenia to duże pieniądze, dzięki którym branża MICE rośnie w siłę. Na rozwoju rynku spotkań może skorzystać również Polska. Pod warunkiem, że zaczniemy działać jak... Coca-Cola. - Musimy promować polskie miasta perspektywicznie i nie szczędzić na to nakładów – o tym, jak walczyć o konferencyjnego gościa i pieniądze mówili uczestnicy sesji "Hotele. Rynek spotkań to pieniądze. Jak hotele walczą o gościa biznesowego" podczas Property Forum.
Rynek spotkań w Polsce sukcesywnie umacnia pozycję. Nasz kraj stał się bezpiecznym miejscem dla inwestorów hotelowych i atrakcyjną destynacją dla biznesu. - Mamy coraz lepszą infrastrukturę drogową i kongresową. Ostatnie dane mówią o 34 tys. spotkań rocznie z ponad 7 mln uczestników. Z każdym rokiem rynek zmienia się jeszcze na korzyść – mówi Marta Abratowska-Janiec, Senior Consultant, CBRE Hotels.
Warszawa, Kraków, Katowice

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.