Jaką pozycję na rynku hotelowym ma zajmować warszawski Raffles Europejski Warsaw? 

Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A., inwestora i właściciela wielofunkcyjnego budynku, dawniej Hotelu Europejskiego w Warszawie: Chcemy, by stał się ikonicznym obiektem w Polsce, podobnie jak na przykład Savoy w Londynie czy Plaza w Nowym Jorku. Marka Raffles bardzo nam w tym pomaga. Warszawa jest trzecim obok Paryża i Stambułu miastem w Europie, w którym działa hotel marki Raffles, a sama sieć ma grono bardzo lojalnych klientów, którzy podróżując po świecie, wybierają nocleg w hotelach Raffles ze względu na ich wyjątkową atmosferę. Niektórzy wręcz mówią, że pobyt w hotelu Raffles stanowi cel ich podróży.

Dalej w wywiadzie:

• Na świecie jest wiele luksusowych marek hotelowych. Dlaczego H.E.S.A akurat wybrała Raffles?

• Czy H.E.S.A. nie obawia się konkurencji? Sąsiadem Europejskiego jest Bristol. W Warszawie ma się pojawić Prudential, Four Seasons?

• Jak hotel Raffles Europejski Warsaw odnajduje się w rodzinie Raffles?

• Które dzieło sztuki z hotelowej kolekcji jest najczęściej przedmiotem pamiątkowych fotografii gości?

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL