Warszawski Raffles zapowiada drugi efekt „wow”


Biura w hotelu Raffles Europejski Warsaw są już wynajęte w 100 proc. Zagospodarowanie przestrzeni handlowej wciąż trwa. - Zaprosimy do Europejskiego światowe marki. Sądzę, że może to potrwać rok. Kilka z tych, z którymi prowadzimy negocjacje, nie ma jeszcze w Warszawie, ani w Polsce. Z pewnością zaskoczymy mieszkańców i naszych gości. Zależy nam na uzyskaniu efektu „wow”, podobnie jak przy otwarciu hotelu – mówi Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A.
Jaką pozycję na rynku hotelowym ma zajmować warszawski Raffles Europejski Warsaw?
Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A., inwestora i właściciela wielofunkcyjnego budynku, dawniej Hotelu Europejskiego w Warszawie: Chcemy, by stał się ikonicznym obiektem w Polsce, podobnie jak na przykład Savoy w Londynie czy Plaza w Nowym Jorku. Marka Raffles bardzo nam w tym pomaga. Warszawa jest trzecim obok Paryża i Stambułu miastem w Europie, w którym działa hotel marki Raffles, a sama sieć ma grono bardzo lojalnych klientów, którzy podróżując po świecie, wybierają nocleg w hotelach Raffles ze względu na ich wyjątkową atmosferę. Niektórzy wręcz mówią, że pobyt w hotelu Raffles stanowi cel ich podróży.
Dalej w wywiadzie:
• Na świecie jest wiele luksusowych marek hotelowych. Dlaczego H.E.S.A akurat wybrała Raffles?
• Czy H.E.S.A. nie obawia się konkurencji? Sąsiadem Europejskiego jest Bristol. W Warszawie ma się pojawić Prudential, Four Seasons?
• Jak hotel Raffles Europejski Warsaw odnajduje się w rodzinie Raffles?
• Które dzieło sztuki z hotelowej kolekcji jest najczęściej przedmiotem pamiątkowych fotografii gości?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0