PARTNERZY PORTALU


Warszawskie hotele Grupy Orbis odnotowały dwucyfrowe wzrosty

  • Autor: ISB
  • Dodano: 24 sie 2011 21:32

Raport spółki Orbis SA za I półrocze br. wskazuje na zróżnicowane wyniki hoteli w poszczególnych miastach naszego kraju. W Warszawie hotele grupy odnotowywały dwucyfrowe wzrosty wskaźników operacyjnych.

Pierwsza połowa roku przyniosła także pozytywne rezultaty w Trójmieście. Jednak np. w Poznaniu, Katowicach i wielu mniejszych miastach nie stwierdzono oznak poprawy koniunktury

Jeśli chodzi o sprzedaż poszczególnych usług, pozytywny trend utrzymywał się w segmencie konferencji i szkoleń, z czego skorzystały głównie hotele Novotel. Jak podała spółka, zauważalny jest też wzrost liczby indywidualnych klientów biznesowych, zwłaszcza w hotelach funkcjonujących pod markami Mercure, Ibis i Orbis. Liderem wzrostu były hotele średniego i górnego segmentu rynku. W kategorii hoteli ekonomicznych wystąpił stabilny wzrost.

"Sprzedaż wzrosła dzięki powodzeniu działań marketingowych: zimowym i wiosennym promocjom opartym na mechanizmie 'Dłuższy pobyt, niższy rachunek' oraz czerwcowej akcji 'Szalone ceny'. Tej ostatniej towarzyszyła efektywna kampania reklamowa online, dzięki czemu promocja wygenerowała o 1/3 wyższe przychody niż jej edycja z 2010 roku" - poinformowała spółka.

Jak informowaliśmy, w pierwszym półroczu 2011 roku zysk grupy Orbis, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, wyniósł 33,6 mln zł wobec 3 mln zł starty rok wcześniej. Zysk operacyjny wzrósł do 50,7 mln zł z 14,2 mln zł, a przychody spadły do 394,1 mln zł z 396,2 mln zł.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.96.22
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!