We Wrocławiu dobrze rozwija się trend "bleasure". Coraz częściej turyści biznesowi po zakończeniu wydarzenia zostają w mieście, aby korzystać z jego uroków jako klasyczni turyści.
– Nie byłoby to możliwe, gdyby nie dynamiczny rozwój miasta, a wraz z nim otwierające się nowe atrakcje, jak np. Afrykarium czy Centrum Nauki i Wiedzy o Wodzie Hydropolis. Często możemy od naszych gości usłyszeć, że się u nas nigdy nie nudzą – przyznaje Jakub Grudniewski, prezes zarządu Convention Bureau Wrocław.
Jego zdaniem w mieście brakuje dużego hotelu w centrum z ponad 300 pokojami oraz dużą salą bankietową, która jest w stanie pomieścić nawet 600 osób na zasiadaną kolację przy okrągłych stołach.
Dalej w artykule:
• Dlaczego Hotel MGallery by Sofitel jest najbardziej wyczekiwany w mieście?
• Jak będzie wyglądał hotel Arche w dawnym klasztorze?
• Jaki model biznesowy proponuje spółka Gwarna Wrocław w powstającym Best Western Premier Hotel City Center?
• O realizowanej przez spółkę Rafin rewitalizacji Hotelu Grand, który ma stać się architektoniczną wizytówką miasta.
• Narodziny polskiej marki, czyli jak deweloper mieszkaniowy Domex-Bud buduje czterogwiazdkowy DB Hotel.