PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Współcześni nomadzi szukają klimatu. Rynek hotelarski szuka rozwiązań

Współcześni nomadzi szukają klimatu. Rynek hotelarski szuka rozwiązań
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 09:20

Rynek hotelarski szuka rozwiązań, jak się wyróżnić i przede wszystkim kreować miejsca pełne zadowolonych gości. Dziś hotel przestaje się kojarzyć z powtarzalnymi dekoracjami. To miejsca, które chcą mieć swój własny charakter i przyciągać określoną społeczność. Co więc nakręca sektor i kusi turystów?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 sty 2020 09:20

Jeszcze do nie tak dawna widoczna była tendencja, według której klienci traktowali wybrany hotel jako miejsce do spania oraz bazę wypadową do pozostałych atrakcji miasta. Nowoczesne hotele starają się zmienić ten wizerunek i stać się jednym z punktów godnych odwiedzenia w danej lokalizacji. Przykładają uwagę do projektowania doświadczeń – hotelowe restauracje stają się modnymi miejscami, które chcą odwiedzać nie tylko goście, ale także mieszkańcy miast.

Hotele tworzą lifestyle

Dziś inwestorzy dbają o to, by to hotel był atrakcją samą w sobie. Poza tworzeniem klimatycznych restauracji, dopasowanych do segmentu cenowego, dba także o kreowanie konkretnego wizerunku miejsca. Współczesny konsument chce identyfikować się z miejscem swojego pobytu. Hotel ma więc odwoływać się do jego charakteru – często być niszowy i alternatywny. Ron Ben Shahar, CEO i Inwestor Angel Poland Group przekonuje: - Dzisiejszy hotel nie może pozostać bez wyrazu i klimatu. Nie tylko musi się wyróżniać, ale także dostarczać najlepsze doświadczenia. To przyświeca naszej pracy, dlatego w portfolio grupy deweloperskiej Angel Poland znajdują się tak wyjątkowe miejsca jak OVO Hilton, The Granary Hotel czy już niedługo Stradom House. Hotele kuszą swoim lifestylem.. Wybierający je dzisiejszy konsument ma silną potrzebę ekspresji – współcześni nomadzi szukają klimatu. Wybór pobytu to wyraz jego indywidualizmu, dlatego musi być on zgodny z jego oczekiwaniami. To tłumaczy, dlaczego coraz więcej osób przykłada wagę, do tego, czy miejsce, w którym będą spali, jest ekologiczne – miejsce ich zamieszkania musi być spójne z wartościami wyznawanymi na co dzień, nawet jeśli to tylko kilkudniowy pobyt. Jako inwestorzy zwracamy także uwagę na to, by miejsca, które tworzymy były także atrakcyjnie wizualnie. Dziś młodzi ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. To oczywiste, że przykuwające uwagę elementy wystroju spowodują, że z większą ochotą umieszczą na Instagramie zdjęcie naszego hotelu.

Hotele mają potencjał na bycie wizytówką miasta i osią jego życia towarzyskiego – nie tylko z punktu widzenia turysty, ale także mieszkańców.

- OVO Hilton to już kultowe miejsce na mapie Wrocławia, nie tylko pod kątem charakterystycznej architektury, ale także tego, co oferuje przybyłym gościom oraz mieszkańcom miasta. Stał się miejscem spotkań w centrum miasta, skupieniem modnych lokali gastronomicznych i butików. Hotel The Granary to z kolei przykład na to, jak można stworzyć wyjątkowy klimat miejsca. Ten butikowy hotel powstały w dawnym spichlerzu. Słynie z rewelacyjnej kuchni za sprawą restauracji Mennicza Fusion, która jest znanym punktem na kulinarnej mapie Wrocławia – dodaje Natalia Sawicka, dyrektor sprzedaży i marketingu Angel Poland Group we Wrocławiu.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.179.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!