Zewnętrzny audyt w hotelach Qubus
W dniach 11-14 czerwca br. w losowo wybranych obiektach Qubus Hotel został przeprowadzony zewnętrzny audyt w nadzorze systemu ISO 9001:2008.
Zespół audytujący sprawdzał zgodność sekwencji procesów z wymaganiami normy i opisami zawartymi w dokumentacji systemu zarządzania. Podczas kontroli uwzględniona została również specyfika działalności Qubus Hotel. Audyt obejmował elementy z zakresu certyfikacji, czyli zarządzanie procesem świadczenia usług hotelarskich, gastronomicznych i konferencyjnych.
- Wynik kontroli jest bardzo pozytywny dla sieci Qubus Hotel. Wszystkie cele audytu zostały osiągnięte. Zewnętrzni audytorzy dokładnie zweryfikowali działania korekcyjne i korygujące uznając, że nasza firma wdrożyła i ustanowiła skuteczny system zarządzania, który spełnia normy ISO 9001:2008. Dodatkowo wszystkie niezgodności wykryte w poprzednim audycie zostały usunięte i odpowiednio udokumentowane - mówi Michał Ogórek pełnomocnik zarządu ds. ISO i HACCP.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (67%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.