PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Zobacz, jak Hotele Diament dbają o bezpieczeństwo gości

Zobacz, jak Hotele Diament dbają o bezpieczeństwo gości
mat. Hotele Diament
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 wrz 2020 10:08

Sieć Hoteli Diament, w trosce o swoich gości oraz pracowników, przygotowała kompleksowy program zachowania bezpieczeństwa we wszystkich obiektach.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 wrz 2020 10:08

Zasady bezpieczeństwa w sytuacji zagrożenia epidemicznego zostały wdrożone we wszystkich obiektach należących do sieci Hoteli Diament, a spektrum wdrożonych zmian jest bardzo szerokie i obejmuje każdą ze stref. Wszystko po to, by goście czuli się komfortowo i bezpiecznie.

mat. Hotele Diament

Nasz hotel jest bezpieczny

Dla zachowania szczególnej ostrożności, Hotele Diament zadbały o to, by na ich terenie przebywali wyłącznie zameldowani goście. Przy wejściu oraz przy recepcji znajdują się informacje o maksymalnej liczbie osób w hotelu, środki do dezynfekcji rąk oraz niezbędne zalecenia, instrukcje oraz informacje kontaktowe do Sanepidu czy najbliższych aptek. Dodatkowo, w recepcjach zamontowano specjalne osłony w celu zapewnienia bezpiecznej przestrzeni dla gości i zespołu. Pracownicy hotelu, jeszcze przed rozpoczęciem procesu meldowania, mierzą gościom temperaturę, a następnie - w zależności od stanu zdrowia potencjalnego gościa - postępują według ustalonych procedur. Sam proces meldowania został skrócony do minimum, a płatności realizowane są - w miarę możliwości i decyzji gości - w formule bezgotówkowej.

mat. Hotele Diament

Części wspólne

W każdej ogólnodostępnej części obowiązuje bezwzględny nakaz poruszania się w maseczkach oraz utrzymywania dystansu społecznego. W hotelach zadbano o maksymalne środki ostrożności - każda z powierzchni jest wielokrotnie dezynfekowana w ciągu dnia, powierzchnie wymagające dotyku (panele w windzie, domofon, panele terminali płatniczych, itp.) zostały zabezpieczone folią, a w wielu miejscach znajdują się punkty ze środkami do dezynfekcji.

mat. Hotele Diament

Pokoje

Dla bezpieczeństwa gości, wprowadzono sprzedaż pokoi w systemie rotacyjnym. Jak zapewniają przedstawiciele Hoteli Diament, wprowadzono zasadę 24-godzinnej przerwy pomiędzy rezerwacjam oraz świadomego rozmieszczenia gości w hotelu, tzn. liczba osób przebywających w pokojach na danym piętrze jest ściśle kontrolowana i minimalizowana.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.137.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!