Drugi etap kampanii "Oczarowani" ostrzegającej przed inwestycjami w condo i aparthotele


W poniedziałek wystartował drugi etap społecznej kampanii informacyjnej "Oczarowani", mającej na celu zwrócenie uwagi na ryzyka związane z inwestowaniem w zakup condohoteli i aparthoteli - podali organizatorzy: KNF, UOKiK i MIiR.
Kampania o nazwie "Oczarowani" została przygotowana wspólnie przez: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.
Condohotele w całej Polsce. Zobacz najnowsze inwestycje

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.