PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Millenialsi preferują najem? Czy pokolenie Y zmienia standardy mieszkaniowe?

Millenialsi preferują najem? Czy pokolenie Y zmienia standardy mieszkaniowe?
Fot. mat. pras.
  • Autor: propertyinwestycje.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 10:57

Pewni siebie, aktywni zawodowo, otwarci na nowe technologie - tak w skrócie można określić pokolenie Y, które wkracza na rynek mieszkaniowy i odgrywa na nim coraz ważniejszą rolę. Biorąc pod uwagę ich dużą liczebność oraz łatwość podejmowania decyzji zakupowych, obecnie stanowią dla deweloperów kluczową grupę docelową. W jaki sposób wpływają na branżę nieruchomości oraz jakie są ich wymagania względem mieszkania? Preferują wynajem czy kupno nowego lokum.

  • Autor: propertyinwestycje.pl
  • Dodano: 03 cze 2019 10:57

W przeciwieństwie do generacji X, czyli osób urodzonych między 1965, a 1979 r., wybierających obrzeża miast na miejsce swojego zamieszkania – igreki najczęściej stawiają na centra miast, co ma bezpośrednie powiązanie z ich codziennymi aktywnościami. Chętnie spędzają czas poza domem, spotykają się z przyjaciółmi, lubią uprawiać sport. Dzięki temu atrakcyjna lokalizacja w samym centrum zapewnia im dostęp do wszelkich dóbr i usług, niemal 24/7.

Millenialsi bardzo mocno wpływają na różne segmenty rynkowe, również te mieszkaniowe. A wszystko to za sprawą cyfryzacji i digitalizacji. Wyjątkowo dobrze obracają się w świecie nowych technologii, na co dzień wykorzystując takie rozwiązania jak nawigacja, geolokalizacja czy e-commerce.

Badania przeprowadzone przez Millward Brown potwierdzają, że aż 70 proc. osób w wieku 19-39 lat używa aplikacji mobilnych co najmniej kilka razy w tygodniu, a aż 81 proc. uznało tego rodzaju narzędzia za godne zaufania. Poszukując mieszkania, aż 9 na 10 osób zaczyna właśnie od tzw. researchu w Internecie. Szczególną rolę w tym zakresie odgrywają media społecznościowe. To niezwykle ważna informacja dla deweloperów. Chcąc wyróżnić się na mocno konkurencyjnym rynku, muszą na bieżąco dostosowywać swoje oferty do potrzeb młodych nabywców - jak to robią?

- Staramy się na bieżąco obserwować rynek i zachowania konsumentów. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że konieczne jest wsłuchiwanie się w potrzeby 11-milionowej populacji Millenialsów w procesie sprzedaży nieruchomości, inwestując w cyfryzację i usługi mobilne. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom – prowadzimy spójne działania zarówno na naszym profilu na Facebooku, jak i na Instagramie – wiemy, że ten drugi niewątpliwie zyskuje na znaczeniu. Nasza strategia opiera się na ciekawej prezentacji naszych inwestycji, podkreślaniu ich unikalnych cech tj. dbałość o każdy detal czy odpowiednio przemyślany dobór lokalizacji. Staramy się też dzielić z użytkownikami wydarzeniami z życia firmy, naszymi sukcesami, jak i projektami prowadzonymi w ramach CSR. Social media to naszym zdaniem idealne miejsce do zwiększania świadomości marki, jak i wzmacniania jej pozytywnego wizerunku, zwłaszcza wśród tak wymagającej grupy, jaką są Millenialsi - odpowiada Monika Moczulska, kierownik marketingu i PR w Profbud.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.252.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!