PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


57 robotów, 15 tys. przesyłek dziennie. BNP Paribas Real Estate prezentuje zautomatyzowany magazyn firmy M.W.

57 robotów, 15 tys. przesyłek dziennie. BNP Paribas Real Estate prezentuje zautomatyzowany magazyn firmy M.W.
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 mar 2020 12:16

57 robotów poruszających się po 12,5 tys mkw. powierzchni magazynowej. 650 regałów, 6 stacji ładujących roboty oraz 7 stacji operacyjnych. Konsultanci z działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w BNP Paribas Real Estate Poland przedstawiają zautomatyzowany magazyn firmy M.W. Spółka, której 60 proc. udziałów należy do M.B.B Logistics, a 40 proc. do firmy WingSing Supply Chain Co. LTD, powstała w 2018 roku, a swoje innowacyjne rozwiązania stosuje niemalże od samego początku działalności.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 mar 2020 12:16

- Branża e-commerce przez ostatnie lata notuje bardzo duże wzrosty. Sprzedaż internetowa jest coraz bardziej powszechna i popularna, nawet wśród osób starszych. W Polsce ilość internautów wynosi już 79% liczby ludności. Coraz więcej osób korzysta z aplikacji mobilnych, na bieżąco przeglądając oferty handlowe. Dodatkowo wprowadzony w kraju zakaz handlu w niedzielę powoduje, że sprzedaż internetowa ma perspektywy na jeszcze szybszy  rozwój. Powyższa sytuacja oraz preferencje klientów i konsumentów wymuszają na firmach, w tym na spółce M.W., wysoką efektywność dostaw. Mając zatem na uwadze rosnące zapotrzebowanie na usługi oraz wiedzę i doświadczenie, Spółka postanowiła intensyfikować swoją działalność w aspekcie e-commerce B2C, B2B i FBA - mówi Krzysztof Roszyk, Dyrektor Operacyjny M.W.

Spółka obsługuje głównie klientów z Azji (platformy sprzedażowe) oraz producentów elektroniki użytkowej. Chcąc sprostać wszystkim wymaganiom oraz oczekiwaniom zarówno polskiego, jak i europejskiego rynku e-commerce, firma ściśle współpracuje z Wyższą Szkołą Logistyki w Poznaniu (WSL), kładąc ogromny nacisk na informatyzację, automatyzację i robotykę magazynu, którego łączna powierzchnia w nowoczesnym kompleksie magazynowym wynosi 12 500 m kw. Skąd pomysł na takie innowacje?

- To element starannie przemyślanego planu strategicznego firmy M.W. oraz inwestorów. Współczesne uwarunkowania funkcjonowania logistyki wymuszają konieczność nowego spojrzenia na wiele działań i operacji logistycznych. Stałym elementem działalności logistycznej stało się badanie oraz prognozowanie zmian. Prognozowanie rozwoju logistyki wymaga wieloaspektowej analizy, zrozumienia wzajemnych wpływów i ich oddziaływań. Firma M.W. stwierdziła, że przy ciągle zmieniających się uwarunkowaniach rynkowych, automatyzacja jest jedynym kierunkiem, aby uzyskać przewagę konkurencyjną - mówi Krzysztof Roszyk.

Decyzja o zainwestowaniu w innowacyjny system robotów, zaangażowanych w obsługę 75% dóbr składowanych przez Spółkę, została podjęta również ze względu na współczesny wymóg elastyczności w środowisku operatorów logistycznych, konieczność minimalizacji kosztów i skracania czasu dostaw, a także ze względu na zmiany dotyczące czynnika ludzkiego, czyli zaobserwowanym obecnie spadku wydajności pracy oraz starzenia się populacji. Firma poszukiwała rozwiązania dedykowanego dla klientów z sektora B2B oraz B2C, a także możliwego do zastosowania w przypadku każdego rodzaju produktu. Na dzień dzisiejszy Spółka, we współpracy z WSL, prowadzi badania efektywności wdrożonego rozwiązania.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.238.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!