PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Amazon najcenniejszą marką świata

Amazon najcenniejszą marką świata
Fot. aradaphotography shutterstock
  • Autor: dlahandlu.pl, thedrum.com
  • Dodano: 18 kwi 2018 15:10

Amazon jest niekwestionowanym liderem rankingu BrandZ, wśród 75 najbardziej wartościowych marek w segmencie retail. Szacunkowa wartość marki została wyliczona na 165.256 milionów dolarów. Ranking został opracowany przez firmę Kantar, której właścicielem jest firma WPP.

  • Autor: dlahandlu.pl, thedrum.com
  • Dodano: 18 kwi 2018 15:10

Na drugim miejscu znalazł się McDonald's z wartością marki wyliczoną na 110.266 milionów dolarów, a na trzecim - chiński gigant handlu elektronicznego Alibaba (88.623 milionów dolarów).

- Zakupy to nie tylko po prostu kupowanie rzeczy. Często decyzja o zakupie to poszukiwanie rozrywki - czy to w przestrzeni fizycznej, czy w wirtualnym świecie. Może to być sposób spędzania czasu z podobnie myślącymi ludźmi lub przebywania w otoczeniu odzwierciedlającym wartości jednostki – mówi David Roth, dyrektor generalny WPP The Store, EMEA i Asia.

- Zakupy to także sposób na dobre samopoczucie – coś co nazwaliśmy" terapią detaliczną". To wyjaśnia, dlaczego BrandZ Top 75 Most Valuable Global Retail Brands obejmują marki specjalizujące się we wszystkim, od garniturów i biustonoszy po olejek do kąpieli i burrito. Dzisiaj każdy jest sprzedawcą detalicznym – dodaje.

Czytaj więcej:

dlahandlu.pl

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.55.168
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!