PARTNERZY PORTALU


CDRL ma magazyn do obsługi e-commerce

CDRL ma magazyn do obsługi e-commerce
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 lis 2018 12:06

Właściciel marki Coccodrillo, zakończył budowę nowej hali magazynowej. Budynek o łącznej powierzchni 3,7 tys. mkw. dedykowany jest m.in. obsłudze rosnącego kanału e-commerce. Koszt budowy nowej inwestycji wyniósł ok. 6,5 mln zł, dodatkowe 4,5 mln zł spółka przeznaczy na wyposażenie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 lis 2018 12:06

W listopadzie spółka przeprowadzi montaż regałów, a z końcem miesiąca hala będzie gotowa do użytkowania. Koszt budowy nowej inwestycji wyniósł ok. 6,5 mln zł, dodatkowe 4,5 mln zł spółka przeznaczy na wyposażenie. Budowa magazynu trwała 9 miesięcy.

- Bardzo sprawnie ukończyliśmy budowę nowej przestrzeni magazynowej. To inwestycja powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w kanale e-commerce, zarówno w Polsce jak i za granicą. Dzięki niej będziemy mogli lepiej zarządzać posiadanym towarem. Od tej pory asortyment będzie dostępny przez cały rok, dla klientów ze wszystkich kanałów dystrybucji. Dotychczas, z uwagi na brak miejsca, mogliśmy oferować odzież jedynie z ostatniego sezonu - mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Nowa hala magazynowa to obiekt zlokalizowany w Kościanie, przy siedzibie spółki, o powierzchni 3361,1 m kw. (wraz z łącznikiem 3709,6 mkw.) i kubaturze ponad 311,5 tys. m sześc. Posłuży głównie kompletowaniu zamówień i przygotowaniu towarów do wysyłki. Spółka pozyska ok. 6,5 mln zł refinansowania od banków na pokrycie kosztów budowy. Antresola, której wartość wyniesie 4,5 mln zł zostanie sfinansowana leasingiem.

Obecna strategia spółki zakłada rozbudowę kanału sprzedaży online, ekspansję zagraniczną oraz optymalizację krajowej sieci detalicznej. Sklep internetowy pod szyldem Coccodrillo dostępny jest w 6 wersjach językowych: polskiej, brytyjskiej, niemieckiej, austriackiej, czeskiej i słowackiej. Spółka cały czas pracuje nad usprawnianiem funkcjonowania platformy oraz jej rozwój poprzez nowe wersje językowe. – Odzież marki Coccodrillo to produkt o międzynarodowym zasięgu. Chcielibyśmy by dzięki lepiej funkcjonującemu sklepowi internetowemu był łatwo dostępny dla klientów polskich i zagranicznych. Jednocześnie prowadzimy rozmowy z innymi platformami, m.in. z przedstawicielami sklepu myToys, których sklep internetowy jest jednym z najpopularniejszych w Europie w kategorii sklepów rodzinnych. Dzięki nowej hali będziemy mogli sprostać wymaganiom logistycznym w tym obszarze – komentuje Dworczak

12 listopada Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie zdecydowało o upoważnieniu Zarządu do skupu akcji własnych. Spółka chce przeznaczyć maksymalnie 3 mln zł na zakup akcji stanowiących nie więcej niż 1,6 proc. kapitału zakładowego, a łączna wartość nominalna nabytych akcji nie przekroczy 20 proc. Programu Skupu trwać będzie od dnia podjęcia uchwały i potrwa najdalej do 28 października 2023 roku. Cena nabywanych akcji została ustalona na maksymalnie 30 zł.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Watson 2019-03-07 09:45:34
    Ostatnio potrzebowaliśmy kilku rzeczy do magazynu i skorzystalismy z oferty sklepu Skladuj24.pl. Dobre ceny i szybka wysyłka.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.129.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!