Cushman & Wakefield podpowiada jak sprawnie sprzedać magazyn


W sprzedaży obiektu logistycznego przyda się wielokanałowy marketing wyjaśnia Natalia Lipka, specjalista ds. Marketingu w Cushman & Wakefield.
- Aby skutecznie przeprowadzić proces sprzedaży, należy go odpowiednio zaplanować.
- Kampania marketingowa powinna składać się ze zróżnicowanych elementów, które będą systematycznie implementowane.
- Bardzo istotne jest, aby skutecznie wybrać grupę docelową, do której chcemy trafić, i do niej kierować komunikację.
Pierwszy element kampanii online to publikacja ogłoszenia sprzedaży nieruchomości w najpopularniejszych portalach sprzedażowych i jego odpowiednie wyróżnienie, aby znajdowało się na szczycie listy wyszukiwania.
- Równolegle prowadzona jest promocja w mediach społecznościowych. Warto skorzystać ze wsparcia agencji, które mają rozległe zasięgi i są w stanie dotrzeć do większej liczby osób. Jako suplement skuteczne będą formy promocji w sieciach afiliacyjnych oraz newslettery – dzięki rozbudowanej bazie kontaktów oraz wybraniu odpowiedniej grupy docelowej, mailing może być bardziej efektywny. Podczas przygotowywania dystrybucji informacji ważna jest też forma materiału i jej treść - przekonuje Natalia Lipka, specjalista ds. Marketingu w Cushman & Wakefield.
Tradycyjne rozwiązania kampanii marketingowej w magazynach
W ramach dobrej kampanii należy pamiętać, że marketing tradycyjny jest również skuteczny
- Warto zainwestować w reklamę w formie banneru. W tym celu można skontaktować się z lokalnymi agencjami reklamowymi i znaleźć tablicę na wynajem w strategicznym i dobrze widocznym miejscu. Kontakt z lokalnymi władzami też może przynieść dobre rezultaty, ponieważ często potencjalni klienci zgłaszają się z zapytaniem o możliwości inwestycyjne do urzędów, czy regionalnych izb handlowych - poleca ekspertka.
Kluczowym elementem skutecznej kampanii marketingowej jest obserwacja wyników oraz stałe dostosowywanie działań w celu optymalizowania rezultatów - W przypadku braku oczekiwanych efektów, należy szukać alternatywnych ścieżek promocji. Odpowiednia analiza pozwoli ocenić, które z elementów kampanii funkcjonują najlepiej i na czym należy się skupić - podkreśla Natalia Lipka.
Cushman & Wakefield jest firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.