PARTNERZY PORTALU

Cushman & Wakefield podpowiada jak sprawnie sprzedać magazyn

Cushman & Wakefield podpowiada jak sprawnie sprzedać magazyn
Jak sprzedać magazyn z sukcesem? Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 maj 2022 17:30

W sprzedaży obiektu logistycznego przyda się  wielokanałowy marketing wyjaśnia Natalia Lipka, specjalista ds. Marketingu w Cushman & Wakefield.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 maj 2022 17:30
  • Aby skutecznie przeprowadzić proces sprzedaży, należy go odpowiednio zaplanować. 
  • Kampania marketingowa powinna składać się ze zróżnicowanych elementów, które będą systematycznie implementowane.
  • Bardzo istotne jest, aby skutecznie wybrać grupę docelową, do której chcemy trafić, i do niej kierować komunikację.

Pierwszy element kampanii online to publikacja ogłoszenia sprzedaży nieruchomości w najpopularniejszych portalach sprzedażowych i jego odpowiednie wyróżnienie, aby znajdowało się na szczycie listy wyszukiwania.

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Równolegle prowadzona jest promocja w mediach społecznościowych. Warto skorzystać ze wsparcia agencji, które mają rozległe zasięgi i są w stanie dotrzeć do większej liczby osób. Jako suplement skuteczne będą formy promocji w sieciach afiliacyjnych oraz newslettery – dzięki rozbudowanej bazie kontaktów oraz wybraniu odpowiedniej grupy docelowej, mailing może być bardziej efektywny. Podczas przygotowywania dystrybucji informacji ważna jest też forma materiału i jej treść - przekonuje Natalia Lipka, specjalista ds. Marketingu w Cushman & Wakefield.

Tradycyjne rozwiązania kampanii marketingowej w magazynach

W ramach dobrej kampanii należy pamiętać, że marketing tradycyjny jest również skuteczny

- Warto zainwestować w reklamę w formie banneru. W tym celu można skontaktować się z lokalnymi agencjami reklamowymi i znaleźć tablicę na wynajem w strategicznym i dobrze widocznym miejscu.  Kontakt z lokalnymi władzami też może przynieść dobre rezultaty, ponieważ często potencjalni klienci zgłaszają się z zapytaniem o możliwości inwestycyjne do urzędów, czy regionalnych izb handlowych - poleca ekspertka.

Kluczowym elementem skutecznej kampanii marketingowej jest obserwacja wyników oraz stałe dostosowywanie   działań w celu optymalizowania rezultatów - W przypadku braku oczekiwanych efektów, należy szukać alternatywnych ścieżek promocji. Odpowiednia analiza pozwoli ocenić, które z elementów kampanii funkcjonują najlepiej i na czym należy się skupić - podkreśla Natalia Lipka.

Cushman & Wakefield jest firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.  


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.56.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!