Wpływ zakupów przez internet jest odczuwalny szczególnie na ostatnim odcinku łańcucha dostaw, pomiędzy lokalnym magazynem dystrybucyjnym a punktem odbioru – zwanym ostatnią milą. Zjawisko, które obserwujemy, z miesiąca na miesiąc przybiera na sile, w miarę jak wzrasta presja wywierana na firmy logistyczne oraz sprzedawców, aby do centrów miast dostarczać jak najwięcej towarów w możliwie jak najkrótszym czasie. Nieuregulowane dostawy w obrębie miasta powodują sytuacje niebezpieczne dla pozostałych uczestników ruchu, w szczególności dla pieszych. W raporcie „Dzika logistyka miejska”, stowarzyszenie Miasto Jest Nasze radzi co zrobić, aby e-commerce nie zrujnował nam życia i nie zniszczył naszych miast. 

Miejskie terminale logistyczne 

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL