E-commerce rośnie, rosną przewozy


Już ponad 20 proc. przewozów firmy Rohlig Suus wiąże się z szeroko pojętym e-commerce. Firma podejmuje działania, które mają na celu informować branżę o charakterze procesu logistycznego.
Prowadzona komunikacja podkreśla takie procesy, jak dostawy przesyłek o większych gabarytach, nie podejmowanych przez paczkomaty i branżę kurierską czy wysokie kompetencje związane z estetyką dostarczanych przesyłek.
- Sektor e-commerce wciąż rośnie w siłę. Już 22 proc. naszych krajowych dostaw, stanowią dostawy do odbiorców indywidualnych (B2C) i w dalszym ciągu zauważamy tendencję wzrostową. Mając to na uwadze ukierunkowaliśmy nasze działania wizerunkowe na e-biznes, nie tylko by przybliżyć ofertę firmy, ale również informować naszych klientów na temat możliwości i rozwiązań logistycznych jakie stwarza ten kanał sprzedaży – mówi Agnieszka Bober, Marketing & Communications Manager w Rohlig Suus.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.