PARTNERZY PORTALU


Ekologia w magazynach to nie tylko koszty, ale też realne oszczędności

Ekologia w magazynach to nie tylko koszty, ale też realne oszczędności
fot. mat. prasowe Fiege
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 22 lut 2021 10:20

Certyfikacja magazynów jest dla nas ważna, gdyż stwarza możliwość dodatkowej promocji i zaznaczenia na rynku swojej przewagi konkurencyjnej - mówi Damian Kołata, E-Commerce Operations Director Poland / Eastern Europe w firmie Fiege.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 22 lut 2021 10:20

Jak zieloną logistykę rozumie firma Fiege?

Zielona logistyka jest dla nas holistycznym układem usprawnień obejmujących zarówno logistykę magazynową, jak i dystrybucję, włączając w to logistykę ostatniej mili, a także zarządzanie zwrotami. Każdy z tych obszarów łańcucha dostaw jest ważny i wszystkie one oddziałują na siebie. Dlatego też nie skupiamy się wyłącznie na magazynie. Jesteśmy operatorem logistycznym, który oferuje kompleksową usługę i szeroko pojęte sustainability to nasz cel w każdym aspekcie. Chcemy być ekspertem, który informuje i wspiera klienta w procesie wdrożenia nowoczesnych rozwiązań i zwraca uwagę na trendy rynkowe, które już wkrótce staną się niejako standardem. To dlatego skupiamy się też na kwestii opakowań zwrotnych, refurbishmentu i re-commerce, na który zwracamy uwagę już od kilku lat.

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Dla naszej firmy ekologia to nie koszt, a wdrożenie rozwiązań ekologicznych nie ma na celu działania wizerunkowego. Jesteśmy świadomi, że zielona logistyka w perspektywie długoterminowej przynosi realne oszczędności dla nas i dla naszych klientów. Będąc czołowym operatorem na rynku e-commerce, nie zadajemy sobie pytania, czy powinniśmy być bardziej zieloni, ale jak nim być i nieustannie podążamy wyznaczoną ścieżką.

Czy zwracają Państwo uwagę na certyfikację magazynów czy raczej skupiają się na konkretnych rozwiązaniach?

Certyfikacja magazynów jest dla nas ważna, gdyż stwarza także możliwość dodatkowej promocji i zaznaczenia na rynku swojej przewagi konkurencyjnej. Dla potencjalnych klientów czy pracowników kwestie związane z ochroną środowiska mogą mieć kolosalne znaczenie, niemniej jednak zwracamy uwagę przede wszystkim na konkretne rozwiązania wpływające bezpośrednio na optymalizację procesów magazynowych, samopoczucie naszych pracowników i redukcję kosztów operacyjnych.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Monika 2021-02-22 13:06:24
    Cześć panowie, mam na imie Monika 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowanych panów zapraszam do kontaktu najlepiej na moim profilu gdzie zobaczysz moje gorące zdjęcia ;) panieonline.pl/monia89
  • Er 2021-03-01 09:14:13
    Takie firmy jak Zalando w dużym stopniu przyczyniają się do zanieczyszczenia klimatu, pudrowanie się "magazynem z ledami" niczego nie zmieni. PR... i hipokryzja

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.60.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!