PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Frisco.pl pokazało swoje centrum logistyczne

Frisco.pl pokazało swoje centrum logistyczne
Frisco.pl udostępniło zwiedzającym swoje centrum logistyczne
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 09 paź 2019 14:53

5 października br. odbyła się Noc Innowacji, podczas której każdy zwiedzający, pod okiem przedstawicieli kadry zarządzającej Frisco.pl mógł odkryć, w jaki sposób postępy w automatyzacji zmieniają codzienne zakupy. Goście mieli możliwość wcielić się między innymi w rolę pracownika e-sklepu, samodzielnie skompletować koszyk zakupowy, a także zobaczyć w czym na co dzień pomaga pracownikom firmy robot Stefan. W zwiedzaniu wzięło udział 250 osób.

- Od zawsze stawiamy na rozwój technologiczny pozwalający oferować stale rosnącej liczbie klientów usługi na najwyższym poziomie. Wysoki stopień automatyzacji umożliwił nam uruchomienie dostaw na ten sam dzień, a także utrzymanie konkurencyjnych cen dzięki niższym kosztom operacyjnym – komentuje Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

W maju w podwarszawskim Klaudynie, Frisco.pl otworzyło nowoczesne i zautomatyzowane centrum logistyczno-dystrybucyjne. Liczący sobie 11 000 mkw. magazyn, jest jedynym tego typu obiektem w Polsce. Dzięki wysokiej automatyzacji i najnowocześniejszym technologiom może on obsłużyć nawet kilka tysięcy zamówień dziennie. Wykorzystywane są w tym celu między innymi nowoczesne roboty transportowe. Jego głównym celem jest znaczne zwiększenie wydajności i produktywności pracy, skrócenie czasu pakowania, a także zmaksymalizowanie poziomu kontroli nad całym procesem kompletacji zamówień. Produkty świeże są w nim przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich jest dostarczana w modelu just-in-time. Wszystkie te innowacyjne rozwiązania pozwalają firmie na oferowanie klientom najświeższych produktów w atrakcyjnych cenach.

- Nie spodziewaliśmy się, że projekt spotka się z tak dużym zainteresowaniem. Szczególnie klienci, którzy robią u nas zakupy od lat, bardzo chcieli poznać zarówno nas, jak i to, jak od kuchni wygląda cały proces – dodaje Jacek Palec.

Frisco.pl to działający od 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.216.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.