Minione miesiące były dla całej organizacji czasem pełnym pozytywnych emocji, rywalizacji i zacieśniania więzi pomiędzy przełożonymi i ich zespołami. Kluczowi managerowie z 13 krajów Europy zmierzyli się z różnymi zadaniami, z obszaru najlepszych praktyk menadżerskich. Gamifikacja Manager of Choice podzielona była na 5 etapów, bezpośrednio wpływających na budowanie doświadczeń pracowników: rekrutacja, onboarding, rozwój, codzienna praca, odejście z organizacji. Projekt cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że zaangażowanie managerów  przeszło oczekiwania samych organizatorów. Ponad 75 proc. uczestników grywalizacji kończyło każdy z 5 modułów wykonując wszystkie dostępne na platformie zadania. 

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL