Bazę komunikacji stanowi szeroko zakrojona kampania telewizyjna zaplanowana od 1 października do 9 grudnia w wielu najpopularniejszych kabałach offline w Polsce, takich jak TVN, Polsat oraz TVP oraz w kanałach tematycznych. Video spot został sformatowany do trzech długości: 15 sekund, 10 sekund i 8 sekund (billboardsponsorski) i w całości powstał we współparcy z Ambasadorką marki – Basią Kurdej – Szatan. Poza reklamą offline, prowadzone będą takżę działania w obszarach social i digital oraz na poziomie CRM, a także promocja w prasie w tytułach takich, jak: ELLE, InStyle oraz Glamour. Przewidziana jest również wspólparca z influencerami.

Zakupom powinny towarzyszyć emocje wywołane możliwością upolowania wyjątkowej okazji. Mechanika flash sales, na której opiera się funkcjonowanie klubu zakupowego Vipsters, jest prosta: codziennie startuje około 12 nowych kampanii zakupowych, z których każda trwa od 3 do 6 dni, a liczba dostępnych w ich ramach artykułów jest ograniczona. Wystarczy się zalogować, by zyskać dostęp do produktów prestiżowych marek w cenie nawet 70 proc. niższej niż u konkurencji. Ale trzeba działać zdecydowanie! Jeśli nie będziesz się śpieszyć, inne klubowiczki zgarną Ci okazję sprzed nosa.

W ofercie Showroomprivé znajdują się oryginalne produkty ponad 2 tys.  marek nie tylko z branży modowej. Poza ubraniami i dodatkami, w kampaniach vipsters.pl można upolować kosmetyki, wakacje, zabawki, meble i wiele innych okazji. Większość towarów to elementy zeszłorocznych kolekcji i końcówki serii, a jakość każdej sztuki jest pieczołowicie weryfikowana. 

Czytaj całóść:

Modowa platforma Vipsters wchodzi do Polski

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl