Kolejna platforma e-commerce wchodzi do Polski. Startuje Vipsters.com


Modowa platforma Vipsters wchodzi do Polski. To portal e-commerce i mobilna aplikacja oparte na modelu flash sales, który zmienia zasady obowiązujące w świecie zakupów on-line. Grupa wywodzi się z Francji.
Bazę komunikacji stanowi szeroko zakrojona kampania telewizyjna zaplanowana od 1 października do 9 grudnia w wielu najpopularniejszych kabałach offline w Polsce, takich jak TVN, Polsat oraz TVP oraz w kanałach tematycznych. Video spot został sformatowany do trzech długości: 15 sekund, 10 sekund i 8 sekund (billboardsponsorski) i w całości powstał we współparcy z Ambasadorką marki – Basią Kurdej – Szatan. Poza reklamą offline, prowadzone będą takżę działania w obszarach social i digital oraz na poziomie CRM, a także promocja w prasie w tytułach takich, jak: ELLE, InStyle oraz Glamour. Przewidziana jest również wspólparca z influencerami.
Zakupom powinny towarzyszyć emocje wywołane możliwością upolowania wyjątkowej okazji. Mechanika flash sales, na której opiera się funkcjonowanie klubu zakupowego Vipsters, jest prosta: codziennie startuje około 12 nowych kampanii zakupowych, z których każda trwa od 3 do 6 dni, a liczba dostępnych w ich ramach artykułów jest ograniczona. Wystarczy się zalogować, by zyskać dostęp do produktów prestiżowych marek w cenie nawet 70 proc. niższej niż u konkurencji. Ale trzeba działać zdecydowanie! Jeśli nie będziesz się śpieszyć, inne klubowiczki zgarną Ci okazję sprzed nosa.
W ofercie Showroomprivé znajdują się oryginalne produkty ponad 2 tys. marek nie tylko z branży modowej. Poza ubraniami i dodatkami, w kampaniach vipsters.pl można upolować kosmetyki, wakacje, zabawki, meble i wiele innych okazji. Większość towarów to elementy zeszłorocznych kolekcji i końcówki serii, a jakość każdej sztuki jest pieczołowicie weryfikowana.
Czytaj całóść:
Modowa platforma Vipsters wchodzi do Polski
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.