Logistyczny potencjał Strykowa
Idealnym przykładem miasta w Łódzkiem, które idealnie wykorzystało wejście Polski do UE i związane z tym inwestycje, jest Stryków położony na skrzyżowaniu autostrad A1 i A2 - uważa ekonomista z Uniwersytetu Łódzkiego, były wojewoda łódzki, prof. Stefan Krajewski.
- Działa tu mnóstwo centrów logistycznych, funkcjonuje już jedna z najnowocześniejszych fabryk leków, która ma wybudować nowy zakład i zatrudnić ok. 2 tys. pracowników. Firma Mercedes chce zbudować obiekty, w których może pracować podobna liczba osób. Stryków poprzez swoje położenie wygrał los na loterii i z tego losu skorzystał - podsumował Krajewski.
Stryków i okolice to idealna lokalizacja dla operatorów logistycznych, firm produkcyjnych czy sieci handlowych. - Polska Centralna to obecnie najbardziej pożądana lokalizacja magazynowa przez firmy prowadzące ogólnokrajową dystrybucję. Oddanie do użytku Wschodniej Obwodnicy Łodzi, w ciągu autostrady A1 pod koniec 2014 r., dodatkowo umocni pozycję tego już i tak dobrze skomunikowanego regionu magazynowego - podkreślała Paulina Dziubińska z Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych, JLL.
W czasie Property Forum Łódź Maciej Krawiecki, Development Manager na region Centralnej Polski, Panattoni Europe, mówił, iż dzięki budowie brakujących odcinków autostrady A1: Toruń- Kowal oraz Stryków -Tuszyn, lokalizacja ta dołączy do grona największych hubów magazynowych.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.