Magazyny, technologia i strefy relaksu. Oto BTS dla Eyelevel


Spółka Eyelevel, zajmująca się tworzeniem przedmiotów i przestrzeni, dzięki którym takie marki jak Adidas, North Face, Calvin Klein czy Nike mogą wieść prym w tradycyjnej i internetowej sprzedaży, zleciła Prologis budowę obiektu typu build-to-suit w Prologis Park Prague-Airport. Dzięki ścisłej współpracy Prologis i Eyelevel, oddano do użytku 27 370 metrów kwadratowych powierzchni typu build-to-suit w nowym, akredytowanym przez BREEAM, budynku logistycznym klasy A.
Na fasadzie i dachach wzmocniono izolację, przewidziano również punkt ładowania dla pojazdów elektrycznych. Zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku, zamontowano najnowsze energooszczędne oświetlenie LED z czujnikami ruchu. Obiekt wyposażony jest w system smart meteringu, dzięki któremu klienci mogą na bieżąco monitorować i analizować koszty zużycia mediów, a co za tym idzie zarządzać operacjami w skali mikro i minimalizować koszty. Zaawansowany system zarządzania wodą deszczową ogranicza do minimum zużycie wody w umywalkach i toaletach. Wewnątrz obiektu na powierzchni biurowej podłączono systemy ogrzewania oraz chłodzenia podłogowego, w tym wodną pompę ciepła. W budynku szytym na miarę nie mogło zabraknąć również strefy relaksu, w której pracownicy będą mogli się odprężyć, znaleźć inspiracje i wspólnie spędzić czas.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.