Od Black Friday aż do świąt. W logistyce rośnie temperatura


21 listopada rozpoczął się sezon zakupowy, najbardziej zapracowany okres dla e-commerce i firm kurierskich. Jak co roku, jego szczyt przewiduje się na 17-21 grudnia.
Z roku na rok, przy okazji Black Friday, coraz więcej sprzedawców decyduje się na specjalne rabaty i promocje. Nic dziwnego, skoro prognozuje się, że w okresie między 19 a 28 listopada, kiedy to pojawiają się promocje i wyprzedaże związane z Black Friday, Polacy wydadzą ponad 2 miliardy złotych1. Według wyliczeń Gemius, w czasie Black Friday serwisy e-commerce odwiedza 7,4 miliona polskich internautów, czyli o jedną czwartą więcej niż w „zwykły”, listopadowy dzień. Black Friday rozpoczyna sezon zakupów przedświątecznych. Jak na ten okres powinny przygotować się sklepy e-commerce?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.