Polscy klienci ważni dla giganta. Czym zaskoczy nas Amazon?


Internetowy gigant zapowiada rozwój centrów logistyki w Polsce oraz walkę o klienta w sieci. - Polscy klienci są dla nas niezwykle ważni - mówi Marzena Więckowska, senior PR manager Amazon na region Europy Środkowo-Wschodniej.
- W 2018 r skupimy się na dalszym rozwoju naszych centrów logistyki e-commerce w Polsce, a w szczególności nowych budynków w Kołbaskowie koło Szczecina oraz w Sosnowcu. To ostatnie znajduje się obecnie na etapie rozruchu. Jest to długotrwały proces, który wymaga od nas skupienia i uwagi. Zależy nam bowiem na tym, aby nie tylko procedury realizowane w centrum przebiegały sprawnie, ale przede wszystkim, aby osoby przez nas zatrudnione odnalazły się w nowym miejscu pracy - mówi Marzena Więckowska, senior PR manager Amazon na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Amazon w Polsce posiada pięć centrów logistyki e-commerce: w Poznaniu, Kołbaskowie pod Szczecinem, Sosnowcu (centrum obecnie na etapie rozruchu) i dwa we Wrocławiu, o łącznej powierzchni ponad 580 tys. mkw.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (65%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0