PARTNERZY PORTALU


Praca zdalna nie dla logistyki. FM Logistic stawia na model rotacyjny

Praca zdalna nie dla logistyki. FM Logistic stawia na model rotacyjny
FM Logistic jedynie dla pracowników biura i personelu administracyjnego wprowadziło system rotacyjny - tłumaczy Blanka Borkowska, HR Director FM Logistic Central Europe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 mar 2021 13:19

W branży logistycznej praca zdalna nie jest w pełni możliwa. Dlatego FM Logistic jedynie dla pracowników biura i personelu administracyjnego wprowadziło system rotacyjny. Niektórzy narzekali na home office. - Staraliśmy się ich wspierać, zachęcając na przykład do zdalnej integracji, organizując zespołowe konkursy, wymagające współdziałania na odległość - opisuje Blanka Borkowska HR Director FM Logistic Central Europe.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 mar 2021 13:19

• FM Logistic obsługuje m.in. sektor spożywczy, czy farmaceutyczny, dlatego na żadnym etapie nie było możliwe całkowite wstrzymanie działalności, czy przeniesienie pracy w pełni na system pracy zdalnej.

• Dysponując kilkoma lokalizacjami, przy zachowaniu podziału na grupy rotacyjne i unikając spotkań, FM Logistic umożliwił ludziom pracę w różnych jednostkach, tak aby zawsze mogli pracować w biurze, jeśli tylko chcą.

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Dużym wyzwaniem była organizacja pracy przy usłudze co-packingu, gdyż tam, na dość niewielkim obszarze, wiele osób pracuje blisko siebie. 

 

W branży logistycznej praca zdalna, tak rozpowszechniona podczas pandemii covid-19 w innych sektorach, nie jest w pełni możliwa. FM Logistic obsługuje między innymi sektor spożywczy, czy farmaceutyczny. Odpowiada więc za magazynowanie i dostarczenie wielu dóbr pierwszej potrzeby. Dlatego na żadnym etapie nie było możliwe całkowite wstrzymanie działalności, czy przeniesienie pracy w pełni na system pracy zdalnej.

Czytaj też: Tate & Lyle będzie wracać do biura fazami

- Z zachowaniem wszelkich środków ostrożności tj.: pomiar temperatury ciała, dezynfekcja rąk, ograniczenia osób w autobusach dowożących pracowników do pracy, w salach spotkań, w biurach, czy w kantynie itp. - cały czas prowadziliśmy działalność operacyjną. Jedynie dla pracowników struktury biura, czy personelu administracyjnego wprowadziliśmy pracę rotacyjną - tłumaczy Blanka Borkowska, HR Director FM Logistic Central Europe. 

FM Logistic stawia na pracę rotacyjną 

Taka metoda towarzyszy firmie od początku pandemii i przygotowana była z myślą o długoterminowym zastosowaniu. - Dzięki temu mamy poczucie zmniejszenia ryzyka zachorowań wśród pracowników, przy jednoczesnym wsparciu biznesu i solidarności z pracownikami, których codzienna praca „na miejscu” przynosi realne społeczne korzyści - dodaje Blanka Borkowska.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.48
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!