Zalando realizuje ciekawy projekt „Zalando Customer Experience”. - W ramach tego programu nasi pracownicy przez dwa lub trzy dni pracują w jednym z naszych magazynów lub rozwożą zamówione produkty do klientów. Zależy nam na tym, aby być bliżej klienta oraz lepiej zrozumieć jego potrzeby. Ja osobiście dostarczyłem cztery paczki. Jeździłem po Berlinie rowerem z plecakiem na plecach. Wybraliśmy klientów, którzy mieszkają w miarę blisko siebie. Był to także pilotaż nowej usługi polegającej na dostarczeniu zamówionego produktu w godzinę. Bardzo mi się podobało to zajęcie, ponieważ mogłem obserwować jak nasi klienci reagują na naszą nową usługę – opowiada Jan Bartels, VP Custumer Fulfillment & Logistics w Zalando.

Dalej w wywiadzie:

• Czy Zalando planuje budowę w centrach miast niewielkich magazynów, które umożliwiłyby szybką dostawę?

• Czy 60-minutowa dostawa zdominuje w przyszłości e-commerce?

• Czy wprowadzony w Polsce niedawno zakaz handlu w niedzielę zwiększył zamówienia na platformie Zalando?

 

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL