PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Przyszłość e-commerce to usługa dostawy jednego dnia

Przyszłość e-commerce to usługa dostawy jednego dnia
Jan Bartels, VP Customer Fulfillment & Logistics w Zalando. Fot. corporate.zalando.com
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 07 maj 2018 11:35

Najważniejsza dla e-commerce jest usługa dostarczania zamówienia tego samego dnia. - Widzimy duże zapotrzebowanie na nią, szczególnie z dostawą wieczorami, gdy klienci wrócili z pracy do domu i mogą spokojnie odebrać zakupy od kuriera. Dostawa w ciągu godziny dopiero się rozwija. Jest kosztowna, więc być może stanie się ważna na rynku za trzy lub cztery lata – mówi Jan Bartels, VP Customer Fulfillment & Logistics w Zalando.

 

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 07 maj 2018 11:35

Zalando realizuje ciekawy projekt „Zalando Customer Experience”. - W ramach tego programu nasi pracownicy przez dwa lub trzy dni pracują w jednym z naszych magazynów lub rozwożą zamówione produkty do klientów. Zależy nam na tym, aby być bliżej klienta oraz lepiej zrozumieć jego potrzeby. Ja osobiście dostarczyłem cztery paczki. Jeździłem po Berlinie rowerem z plecakiem na plecach. Wybraliśmy klientów, którzy mieszkają w miarę blisko siebie. Był to także pilotaż nowej usługi polegającej na dostarczeniu zamówionego produktu w godzinę. Bardzo mi się podobało to zajęcie, ponieważ mogłem obserwować jak nasi klienci reagują na naszą nową usługę – opowiada Jan Bartels, VP Custumer Fulfillment & Logistics w Zalando.

Dalej w wywiadzie:

• Czy Zalando planuje budowę w centrach miast niewielkich magazynów, które umożliwiłyby szybką dostawę?

• Czy 60-minutowa dostawa zdominuje w przyszłości e-commerce?

• Czy wprowadzony w Polsce niedawno zakaz handlu w niedzielę zwiększył zamówienia na platformie Zalando?

 

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • Corso 2018-05-08 13:03:07
    Nic dziwnego, że taki moloch jak Zalando celuje w ekspresową obsługę. To się tyczy również platform, obsługujących zakupy spożywcze - typu Szopi.pl. Celują w jak najszybsze dostawy, co w przypadku "spożywki" jest szczególnie istotne, bo często tego typu zamówienia są "awaryjne" i realizowane na ostatnią chwilę.
  • piotr 2018-05-09 09:35:24
    Słyszałem o "deklarowanych godzinach" tego całego szopi, ale patrząc na opinie na fejsie to chyba nie do końca działa....
  • vanda 2018-05-09 10:38:12
    @piotr czy to Zalando, czy Szopi, "deklarowane" godziny zawsze uzależnione będą od czynnika ludzkiego, który jest pewną zmienną. Kluczowe jest to, że zamówienia dostarczane są tego samego dnia, a co ważniejsze: w ciągu 2-3 godzin. Przynajmniej w temacie artykułu i poruszanej kwestii ekspresowej obsługi klienta. Oraz projektu Zalando.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 23.21.4.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!