PARTNERZY PORTALU


Raben: 2020 rok był najbardziej nietypowy w historii firmy

Raben: 2020 rok był najbardziej nietypowy w historii firmy
Fot. mat. prasowe
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 11 lut 2021 13:50

Grupa Raben zakończyła miniony rok osiągając przychody powyżej 1,26 mld euro. Firma podsumowała 2020 rok.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 11 lut 2021 13:50

Firma uznaje miniony rok za udany: osiągnęła przychody na poziomie 1,26 mld euro. Wśród głównych branż obsługiwanych przez nią w 2020 r. znalazły się: żywność (30 proc.), technologie konsumenckie (21 proc.), automotive (17 proc.), retail (12 proc.) chemia (11 proc.) oraz FMCG non-food (9 proc.). W ramach europejskiej sieci logistycznej największą część usług świadczonych przez Grupę stanowił transport drogowy (66 proc.), dalej logistyka kontraktowa (13 proc.), FTL (8 proc.), Fresh Logistics (8 proc.), integrator procesów logistycznych (4 proc.) oraz sea & air (1 proc.).

- Rok 2020 był pełen wyzwań. To co wydarzyło się w tym okresie na rynku transportowym będzie miało znaczne przełożenie nie tylko na 2021r., ale również na kolejne lata. Pandemia zmieniła rzeczywistość biznesową każdej firmy działającej na rynku. Naszym zadaniem było utrzymanie ciągłości operacyjnej nie tylko naszej firmy, ale przede wszystkim naszych klientów. Niekorzystna sytuacja gospodarcza nie oznaczała dla nas braku aktywności, wręcz przeciwnie podjęliśmy szereg działań, aby skutki obecnego stanu rzeczy były dla nas wszystkich jak najmniej dotkliwe. Dlatego, cały nasz zespół dołożył wszelkich starań, aby logistyka nie zatrzymała się oraz by wesprzeć naszych klientów i pomóc dostarczyć potrzebne produkty. Dzięki polityce świadomego kształtowania portfela naszych klientów osiągnęliśmy dobre wyniki finansowe pomimo trudnej sytuacji na rynku. Jest to też najlepszym dowodem, że Raben to „People With Drive”. Nasi pracownicy dzięki swojemu zaangażowaniu i pasji do logistyki byli w stanie szybko dostosować się do nowych warunków pracy i z sukcesem stawić czoła wyzwaniom 2020r. - podsumowuje Ewald Raben, CEO Grupy Raben. – Początkowo nowa sytuacja wywoływała wiele niepokojów, natomiast my zaczęliśmy się zastanawiać jakie szanse daje nowa rzeczywistość, co możemy zrobić lepiej, w jaki sposób możemy rozszerzyć portfolio naszych usług. W przypadku naszej firmy pandemia przyczyniła się do rozwoju cyfryzacji i digitalizacji procesów, min. przyspieszając budowanie logistyki w duchu paperless oraz wprowadzenie usługi PCD czyli potwierdzenia dostawy zdjęciem. Jestem przekonany, że odpowiednie podejście do kryzysu, do którego przystępuje się z przemyślaną strategią, może być szansą.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!