• W ostatnich latach rynek magazynowy ewoluował w tempie, jakiego w przeszłości nie obserwowaliśmy.
  • Ekspansja samego sektora, ale również rozwój technologii, czy rosnące znaczenie dbałości o środowisko i optymalizacji procesów, wyznaczają nowe kierunki dla deweloperów magazynowych, inwestorów i najemców.

Za pomysłem odświeżenia marki 7R stał z jednej strony szybki rozwój firmy, z drugiej zaś pokazanie bardzo wyraźnie, że obszary takie jak innowacje i ESG są w centrum naszej strategii. Dodatkowo, co oczywiste, wraz z upływem czasu i zmian zachodzących w otoczeniu rynkowym każda marka potrzebuje redefinicji, zmiany i odświeżenia - mówi Katarzyna Dorocińska, Head of Marketing and Communications w 7R. - Podeszliśmy do procesu rebrandingu 7R holistycznie, dbając o najdrobniejszy szczegół każdego elementu systemu identyfikacji. Przyświecał nam cel stworzenia nowoczesnego i charakterystycznego systemu tak, aby każda osoba, która się z nim zetknie, miała jak najlepsze doświadczenie.

Katarzyna Dorocińska, Head of Marketing and Communications w 7R.
Katarzyna Dorocińska, Head of Marketing and Communications w 7R.

Minimalistyczny, klarowny design

Co się zmieniło? - Stworzyliśmy m.in. dodatkową formę logotypu, która ma lekką, nowoczesną i linearną formę, a także dodaliśmy tagline - Future.Log.On. Dopozycjonowuje on naszą markę i rezonuje z dynamicznym znakiem 7R. Future.Log.On. zaprasza klientów do zalogowania się w futurystycznym świecie 7R i pozostania z nami na dłużej. To on jest nośnikiem informacji o tym, że budując tu i teraz myślimy jednocześnie o przyszłości i o długookresowej wartości naszych inwestycji - mówi Katarzyna Dorocińska.

Drugim istotnym elementem rebrandingu w warstwie wizualnej był nowy design i mocniejsze wyeksponowanie charakterystycznej fasady budynków 7R – połączenie kolorów czerwonego, białego i szarego w formie pionowych prostokątów. - Nasze fasady magazynów są nośnikiem rozpoznawalnego elementu identyfikacji - staraliśmy się zintegrować design fasady z elementami graficznymi odświeżonego systemu identyfikacji - wyjaśnia.

mat.pras.
mat.pras.

Trzecią ważną zmianą jest element typografii. Wybrano czcionkę “Lato” autorstwa polskiego designera Łukasza Dziedzica, jako nowy font 7R. Jest to czcionka jednoelementowa, występująca w różnych odmianach, co pozwala na tworzenie silnych i klarownych przekazów werbalno-wizualnych.

- Dodatkowo, rozjaśniliśmy paletę kolorów - pozostawiając dynamiczną czerwień, jako kolor wiodący i symbolizujący naszą energię działania i dynamizm. Jest on uzupełniony jasnymi szarościami i bielą. Seria fotografii produktowych, nowe mapy oraz szyte na miarę ikony to kolejne nowe elementy, które mają na celu zapewnić jak najlepsze doświadczenie wszystkim, którzy chcą poznać nasze produkty magazynowe oraz markę 7R. Jednym słowem - stworzyliśmy cały system wyróżników języka wizualnego, by 7R było jak najbardziej charakterystycznym brandem wywołującym pozytywne emocje u odbiorców - mówi Katarzyna Dorocińska. - To mocne postawienie na warstwę wizualną idzie w parze z tym, czym kierujemy się w biznesie. Dbamy o to, by nasze magazyny były integralną częścią przestrzeni, w której powstają, uzupełniały ją i wpisywały się w szeroki kontekst krajobrazu, z poszanowaniem środowiska naturalnego.

 

W komunikacji idzie nowe

Istotnym elementem w procesie budowania i wzmacniania marki jest spójność przekazów wizualnych z przekazywanymi treściami. Odpowiednio zdefiniowana narracja ma trafiać do klientów, inwestorów, ale też do wszystkich uczestników rynku, w sposób przejrzysty i przyjazny.

- Taki właśnie cel spełnia nasza nowa strona internetowa 7rsa.pl, z odświeżonym designem, nowymi treściami i dużo bardziej intuicyjną nawigacją. Niezwykle ważny jest dla nas user experience i łatwe dotarcie do informacji. W nowej witrynie użytkownik może znaleźć wszystkie najważniejsze informacje o firmie, sprawdzić aktualną mapę inwestycji i wolnych powierzchni na wynajem, skontaktować się z naszymi ekspertami czy zapisać do newslettera - bieżący kontakt z naszymi klientami jest dla nas priorytetem - mówi Katarzyna Dorocińska.

7R jest członkiem wielu stowarzyszeń i organizacji, takich jak Urban Land Institute czy Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego. - Od lat stawiamy na wymianę wiedzy i dzielenie się najlepszymi praktykami. Właśnie w tym celu w ramach nowej strony internetowej stworzyliśmy także platformę blogową 7R.Blog.On. Treści, które przygotowują nasi eksperci, są przeznaczone zarówno dla klientów, jak też wszystkich osób zainteresowanych tym, jak zmienia się rynek nieruchomości komercyjnych i jakie trendy na nim dominują. Bardzo zależy nam na różnorodnej formie przekazu, dlatego na blogu są zarówno artykuły, jak też wywiady, podcasty oraz wideo - zaznacza Head of Marketing and Communications w 7R. - Także tematyka jest różnorodna – mówimy nie tylko o praktycznych aspektach wynajmu magazynów czy ich atrakcyjności inwestycyjnej, ale także o spełnianiu kryteriów ESG, budowaniu w zgodzie z trendem proekologicznym czy procesie przygotowania inwestycji. W każdym miesiącu będą pojawiać się nowe materiały. Mamy nadzieję, że dzięki temu uda nam się jeszcze lepiej wejść w dialog z użytkownikami na temat tego, co najważniejsze w naszej branży.

Future.Log.On.

- W 7R tworzymy budynki przyszłości. Innowacyjne, zielone i odporne na upływający czas. Zależy nam na budowaniu ich długoterminowej wartości – co będzie miało swoje przełożenie na korzyści dla najemców i inwestorów. Cel ten ma odzwierciedlać także nowa, odświeżona marka – charakteryzująca się nowoczesnością, minimalizmem, przejrzystością i doskonałym doświadczeniem dla odbiorców - wyjaśnia Katarzyna Dorocińska. - Po prostu 7R - Future.Log.On.

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl