Relacja z sesji "Magazyny w służbie e-commerce. Przyszłość to usługa dostawy jednego dnia"

Ponad 60 proc. konsumentów oczekuje dostawy zamówionych produktów tego samego dnia. Na świecie tę usługę oferują największe przedsiębiorstwa logistyczne. W Warszawie historycznym wydarzeniem okazało się dostarczenie nad Wisłę pizzy przez drona. Jednak był to raczej happening, bo ta opcja dopiero raczkuje i to z problemami. O przyszłości e-commerce rozmawiano podczas sesji Property Forum „Magazyny w służbie e-commerce. Przyszłość to usługa dostawy jednego dnia”.
Usługa dostawy tego samego dnia została dostrzeżona przez duże firmy e-commerce na świecie. Pierwszy wprowadził ją Amazon w Stanach Zjednoczonych, w ślad za nimi podążył eBay, Google i Alibaba.
Na świecie tę usługę oferują największe przedsiębiorstwa logistyczne: FedEx, UPS, DHL. W Warszawie historycznym wydarzeniem było dostarczenie nad Wisłę pizzy przez drona.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.