Każdego dnia w Polsce powstaje 20 sklepów internetowych. Na ile mniejsze podmioty mają szansę stać się dużymi graczami na rynku e-commerce i stymulować popyt na powierzchnię magazynową? A może karty już zostały rozdane i dalsze wzrostu wolumenu będą zależeć głównie od rozwoju biznesu dużych graczy? - pytał podczas Property Forum 2019 Kamil Szymański, dyrektor działu powierzchni magazynowych i przemysłowych, Savills.
Co roku w Polsce sektor e-commerce rośnie o ponad 18 proc. i jest już warty ponad 50 mld zł. Rynek magazynowo-logistyczny tylko na tym korzysta. O możliwościach i specyfice rozwoju e-commerce w magazynach dyskutowaliśmy podczas sesji "Magazyny nowym miejscem dla handlu" w trakcie Property Forum 2019.
- E-commerce rozwija się m.in. dzięki transgraniczności – mówił Tomasz Lubowiecki, prezes zarządu, 7R SA. – Nasze inwestycje magazynowe mogą być i są w dużej mierze realizowane dla globalnych graczy i nie zależą od tendencji na polskim rynku handlowym, ale od sytuacji na rynku europejskim, a nawet światowym.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze