Jest to trzeci największy rynek magazynowy w Polsce, po Warszawie i Górnym Śląsku. Obecnie nie brakuje tu pustostanów, ale zdaniem ekspertów ten rynek może zdeklasować konkurencję, gdy zostaną oddane do użytku odcinki przebiegających tam autostrad.

Paulina Dziubińska-Fulek, konsultant w firmie Jones Lang LaSalle podkreśla w rozmowie z dziennikarzami Rzeczpospolitej, że jej firma otrzymuje już więcej zapytań o dobrze przygotowane pod funkcję magazynową tereny inwestycyjne. - Ilość dostępnych gruntów także jest gwarantem stabilizacji cen na rozsądnym poziomie - uważa konsultantka z Jones Lang LaSalle.

Podobnego zdania jest Grzegorz Paluch, dyrektor działu powierzchni logistycznych i przemysłowych w firmie Colliers International. Podkreśla na łamach Rzeczpospolitej, że firmy obsługujące rynek Warszawy czy północnej części kraju chętnie będą lokalizowały swoje magazyny w Strykowie na skrzyżowaniu A1 i A2. Piotrków z kolei, mający dobre połączenie dzięki nowej trasie S8, może być ciekawym rozwiązaniem dla poszukujących powierzchni między Warszawa a Śląskiem.

Magazyny, obiekty logistyczne, budynki produkcyjno-magazynowe oraz tereny inwestycyjne - zobacz oferty na PropertyStock.pl